شهردار گرگان:

شهردار گرگان از تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و سینماهای گرگان در جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان خبر داد و گفت: این جشنواره از هفتم تا نهم آذرماه برگزار خواهد شد.

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌ها و سینماهای گرگان در جشنواره «پاییز هزار رنگ»/ کلنگ‌زنی شهربازی گرگان در بهمن‌ماه

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود ظهر امروز در نشت خبری به مناسبت جشنواره «پاییز هزار رنگ» گرگان که از هفتم تا نهم آذرماه در گرگان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره بهانه‌ای برای توسعه گردشگری در شهر گرگان است که می‌توانیم با این جشنواره ویژگی‌های طبیعت گرگان را به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است این جشنواره برای سال‌های آینده گسترش پیدا کند و در مدت زمانی بیشتر با برنامه‌های بیشتر برگزار شود.

شهردار گرگان بیان کرد: تلاش کردیم «پاییز هزار رنگ» گرگان را به صورت ملی و بین‌المللی معرفی کنیم و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها و حتی از ظرفیت افراد مطرح و مشهور استفاده کرده‌ایم.

دادبود گفت: در این جشنواره موضوعات متنوعی برگزار خواهد شد که مسابقات عکاسی، فیلم کوتاه، دوچرخه‌سواری خانوادگی، رالی خانوادگی، مسابقات کودک و نوجوان، تور گرگانگردی در سه روز برگزاری جشنواره، تور بافت قدیم از جمله برنامه‌هایی است که در غالب این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه افتتاحیه این جشنواره در روز چهارشنبه هفتم آذر ماه و اختتامیه در روز نهم آذرماه در پارک جنگلی النگدره برگزار خواهد شد و برنامه گذر ورزشی، گذر فرهنگی، جشنواره غذا، پیاده‌روی خانوادگی، تخفیف بلیط نیم‌بهاء سینماهای گرگان و تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی هتل‌های گرگان از دیگر برنامه‌های مدت برگزاری جشنواره است.

شهردار گرگان تصریح کرد: در این مدت، جشنواره خرید هم پیش‌بینی شده و برخی از فروشگاه‌ها برای شهروندان تخفیف لازم را ارائه خواهند داد که لیست فروشگاه‌ها به صورت وسیع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

بهمن امسال پروژه شهربازی گرگان کلنگ‌زنی خواهد شد/ بهره‌برداری پیست موتورسواری در گرگان

دادبود در بخش دیگری در خصوص پروژه‌های گردشگری در دست اقدام شهرداری گرگان، اظهار کرد: طرح جامع گردشگری در حال طی مراحل اداری است که می‌تواند چشم‌انداز ۲۰ ساله را برای گرگان مشخص کند و به نظرم گرگان در سال ۱۳۹۸ یک گرگان متفاوت در حوزه گردشگری خواهد بود.

وی اضافه کرد: پروژه تله‌کابین به عنوان یکی از پروژه‌های مورد مطالبه مردم در حال پیگیری است و پروژه‌های سورتمه، زیپ‌لاین، مجتمع تفریحی و تجاری بازارموزه آبرنگ در چهارشنبه‌بازار سابق، هتل ناهارخوران گرگان در گرگان نیز در دستور کار قرار دارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: در پروژه بازارموزه آبرنگ، یک آبنمای موزیکال به طول ۱۰۰ متر و عرض ۲۰ متر، پیست دوچرخه‌سواری با مجموعه بازی سرپوشیده، مسیر مناسب برای کالسکه و پارکینگ مناسب دیده شده و یک آبشار و برکه نیز از هزارپیچ تا محل این پروژه اجرا خواهد شد.

دادبود در خصوص پروژه شهربازی گرگان، گفت: بهمن‌ماه امسال کلنگ‌زنی شهربازی گرگان در هزارپیچ انجام خواهد شد و طراحی این پروژه انجام شده و در حال تنظیم اسناد برای اجرای فراخوان و جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از پروژه‌های گردشگری و تفریحی که در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد، پروژه پیست موتورسواری است که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان افزود: پیست دوچرخه‌سواری در چهار منطقه گرگان پیش‌بینی شده و به زودی اجرای خواهد شد.

دادبود با اشاره به مشارکت خیران در اجرای برخی پروژه‌ها و اقدامات توسعه شهری گفت: کلنگ ساخت سرویس بهداشتی ظرف دو ماه آینده در گرگان با مشارکت یکی از خیران به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۴۰ پروژه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری خواهد رسید و ۴۰ المان نیز در سطح شهر گرگان با موضوعات مختلف نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار