مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: پزشکان داوطلب هلال احمر گلستان در ثلاث باباجانی خدمت رسانی می کنند.

پزشکان هلال احمر گلستان در ثلاث باباجانی خدمت رسانی می کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد علی هروی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات دهی پزشکان داوطلب هلال احمر گلستان در کرمانشاه، اظهار کرد: پزشکان فوق تخصص و متخصص داوطلب جمعیت هلال احمر در قالب کاروان سلامت به منظور خدمت رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه به ثلاث باباجانی اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اولین سالروز زلزله دلخراش غرب کشور و با عنایت به وظایف ذاتی جمعیت هلال احمر و در راستای تسکین آلام مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، جمعیت هلال احمر گلستان با همکاری ۱۷ نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص داوطلب خود در قالب کاروان سلامت در مناطق زلزله زده شهرستان ثلاث باباجانی ویزیت رایگان انجام می دهند.

هروی ادامه داد: همچنین با مشارکت حاج محمد شهرکی خیّر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان گلستان بانک تجهیزات پزشکی در شهرستان سرپل ذهاب افتتاح و راه اندازی می شود.

وی گفت: این کاروان سلامت از ۶ آذر تا هشت آذرماه جاری به مدت سه روز اقدام به ویزیت رایگان و توزیع دارو کرده و همچنین این کاروان با ۲۰ نفر شامل تکنسین دارویی و پیراپزشک و نیروهای امدادی پشتیبانی خواهد شد.

هروی ادامه داد: ترابری و حمل و نقل کاروان سلامت جمعیت هلال احمر گلستان با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تویوتا هایلوکس، یک دستگاه سواری و دو دستگاه کامیونت ایسوزو انجام می شود.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار