معاون استاندار گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: مجتمع فرهنگی هنری با دارا بودن سالن آمفی تئاتر برای برگزاری جشن‌ها و همایش‌هایی با جمعیت بیش از یک‌هزار نفر در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

احداث مجتمع فرهنگی هنری در شهرستان گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی امشب در حاشیه بازدید از جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در این شهرستان اظهارداشت: با وجود تلاش‌های انجام شده،نتوانستیم مکان مناسبی را برای برگزاری جشنواره مهیا کنیم. این مکان مناسب است اما به جهت نور و صدا برای برگزاری جشنواره مناسب نیست و باید سالن آمفی تئاتر مناسب وجود داشته باشد.

وی افزود: از سال گذشته در شهرستان اعتباراتی را برای احداث مجتمع فرهنگی و هنری در گنبدکاووس در نظر گرفتیم و امسال نیز از اعتبارات شهرستان مبلغ قابل توجهی با نگاه هدفمند احداث مکان مناسب اختصاص دادیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: با توجه به اینکه گنبدکاووس مهد اقوام و مذاهب گوناگون است ظرفیت ایجاد مکان مناسب برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی را دارد.

وی ادامه داد: از سال گذشته پس از برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی اقوام در گنبدکاووس،مکاتبات و پیگیری‌های لازم برای تثییت برگزاری جشنواره در گنبدکاووس انجام شد. این جشنواره بنا به قول آقای مونسان معاون اول رئیس جمهور در گنبدکاووس تثبیت شده است. سال آینده این جشنواره با کیفیت و کمیت بهتری در شهرستان برگزار می‌شود.

کریمی گفت: ۴۸ غرفه سوغات و ۶۸ غرفه صنایع دستی در سال مزین به حمایت از کالای ایرانی در این جشنواره برپا شده است. این جشنواره ظرفیتی برای به نمایش گذاشتن تولیدات استان به ویژه گنبدکاووس و کمک به رونق کسب و کار است.

وی یادآور شد: تلاش کردیم زمان جشنواره در این ایام فرخنده در گنبدکاووس برگزار شود تا سبب شادی و نشاط اجتماعی مردم در کنار خانواده‌هایشان باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ابراز کرد: با توجه به استقبال مردم پیش‌بینی می‌شود تعداد بازدید کنندگان جشنواره بین المللی اقوام در گنبدکاووس هم به نسبت سال گذشته و هم نسبت به مرکز استان از افزایش چشمگیری برخوردار باشد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار