هماهنگ‌ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های گلستان و مازندران گفت: ایران قدرت بلامنازع و بی‌رقیب منطقه غرب آسیاست و نیروهای مسلح ما توان دفاعی بسیار بالایی در برابر هر کشور در منطقه و فرامنطقه را دارد.

 ایران قدرت بلامنازع و بی رقیب در منطقه غرب آسیاست / جمهوری اسلامی ریشه‌کنی تکفیری‌های داعشی نقش بسزایی داشت

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام شیخ حسین رضایی در همایش سیاسی و بصیرتی فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و تیپ 230 گرگان با بیان برخوداری ایران از ویژگی‌های لازم یک کشور قدرتمند، اظهارداشت: ایران قدرت بلامنازع و بی رقیب در منطقه غرب آسیاست که به خوبی تهدیدات و فرصت‌ها را می‌شناسد و تصمیمات منطقه با حضور ایران منتج به نتیجه می‌شود.

وی با اشاره به چالش‌ها و بحران‌های منطقه‌ای تصریح کرد: این توان جمهوری اسلامی اسلامی بود که توانست بحران‌ها را مدیریت کند و با برخورداری از جایگاه ویژه در سیاست خارجه و نفوذ در منطقه و فرامنطقه و توان بالای قدرت فرهنگ‌ سازی و هنجارسازی و رونمایی از چهره واقعی دشمنان در منطقه در صلح آرامش و ریشه‌کنی تکفیری‌های داعشی نقش بسزایی داشته باشد.

هماهنگ‌ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا در منطقه گلستان و مازندران با تمجید از قدرت بازدارندگی کشور و نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما توان دفاعی بسیار بالایی در برابر هر کشور در منطقه و فرا منطقه را دارد.

حجت الاسلام رضایی گفت: کشور های پیرامون نیز به این مهم اذعان دارند و نقش فعال و پیشرو ایران با سازمان‌ها و نهادهای منطقه برای ایجاد صلح و آرامش را با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری پذیرفته‌ اند و امید است با یکپارچگی منطقه از وجود تکفیری‌ها پاک و روز به روز جایگاه ایران مستحکم‌تر و قوی‌‎تر شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار