امام جمعه اهل سنت شهرفراغی کلاله گفت: دشمنان با هدف "بدبین‌کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی" دست به تحریم‌ می‌زنند.

 آخوند صفری: دشمنان با هدف "بدبین‌کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی" دست به تحریم‌ می‌زنند

به گزارش گلستان 24 ؛ آخوند محمد امین صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در اظهار داشت: در فتنه 88 دشمنان داخلی دست در دست دشمنان خارجی داده تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند. مردم همیشه در صحنه ایران با بصیرت خود اجازه ندادند تا دشمنان به اهداف شوم شان برسند.

وی افزود: در طول انقلاب اسلامی برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع در دفاع از کیان اسلامی مقاومت و ایستادگی و شهدایی تقدیم نظام جمهوری و اسلام کردند.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی کلاله بیان داشت: ما اهل تسنن مانند برادران اهل تشیع همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان مانند استکبار جهانی و ایادیش هرگز تمامی ندارد و برای رسیدن به اهدافشان از هرگونه فشار روانی و اقتصادی استفاده می‌کنند تا مردم ایران را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنند.

آخوند صفری گفت: آنهایی که در زمان جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی بودند بسیاری از مسائل را درک می‌کنند. جوانان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی همواره باید هوشیار باشند زیرا یکی از اهداف دشمن، فاصله بین جوانان و مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی همان‌گونه که در حماسه 9 دی پشتیبانی خود را از رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند امروز هم با مقاومت و ایستادگی و حفظ وحدت در برابر توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی پیروی خود را از مقام معظم رهبری ثابت می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی کلاله خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی برای همه ملت ایران ماندگار و تاریخی است و ما با حضور خود در تجمع 9 دی به دشمنان اعلام می‌کنیم که از هیچ‌گونه تهدید و توطئه‌های آن‌ها نمی‌هراسیم و گوش به فرمان رهبرمعظم انقلاب خود هستیم.

انتهای پیام/ ز

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار