فرمانده سپاه گرگان گفت: سالن ورزشی شهدای شهرستان گرگان در مدت ۶ ماه و با بیش از ۱۰ میلیار ریال اعتبار احداث می‌شود.

 سالن ورزشی شهدای گرگان با بیش از ۱۰ میلیار ریال اعتبار احداث می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛سرهنگ باقر رحمانی در مراسم آغاز ساخت سالن ورزشی شهدای گرگان اظهارداشت: این سالن در زمینی به مساحت یک‌هزار و 296 مترمربع  در مدت 6 ماه و با بیش از 10 میلیار ریال اعتبار ساته خواهد شد.

وی افزود: این سالن ورزشی از اعتبارات سپاه گرگان ساخته می‌شود و زمین آن را شهرداری گرگان تأمین کرده و به زودی عملیات اجرای آن آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان اظهار کرد: این اقدام در راستای نگاه توسعه ورزش و مسائل فرهنگی است و ساخت این سالن در راستای انسجام‌بخشی به امورات فرهنگی و ورزشی است.

سرهنگ رحمانی گفت: با مساعدت مهندسی سپاه استان، اسکلت اولیه پروژه به زودی نصب می‌شود و ساخت استخر هم در دستور کار سپاه گرگان قرار دارد که امیدواریم با روحیه انقلابی و عاشورایی و جهادی این کار را به سرانجام برسانیم.

وی  ادامه داد: نگاهی که فرمانده سپاه نینوای گلستان به شهرستان گرگان دارد، سبب شد که با توجه به رایزنی‌ها و مطالعاتی که انجام شد مکان قبلی تبدیل به حسینیه ثارالله شود و به جای آن مکان برای توسعه فضای ورزشی اعتباری برای ساخت سالن ورزشی اختصاص یافت.

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان هم در این مراسم اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت شهری گرگان موضوع مشارکت با بخش‌های مختلف به صورت جدی در دستور کار است و این پروژه یکی از پروژه‌های مشارکتی است که با سپاه گرگان برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی گرگان اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: با همکاری بخش‌های مختلف اعم از دولتی، خصوصی و خیران پروژه‌های مشارکتی درسطح شهر خواهیم داشت.

شهردار گرگان با اشاره به این که توسعه شهری با مشارکت بخش‌های مختلف اتفاق می‌افتد، گفت: در جاهایی که بتوانیم اراضی تأمین کنیم برای ارتقاء شاخص‌های توسعه شهری و ایجاد سرانه‌های مناسب آمادگی همکاری داریم.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار