روز نخست مسابقات جدول مقدماتی تور جهانی چهار ستاره لاهه هلند که چهار گلستانی به آن اعزام شده اند با کسب یک برد توسط تیم ملی ب مقابل تیم انگلیس به پایان رسید.

 تور جهانی والیبال ساحلی هلند با برد گلستانی های آغاز شد

به گزارش گلستان 24 ؛ دبیر هیات والیبال استان گلستان گفت: بهمن سالمی و آرش وکیلی در تیم ملی الف و رحمان رئوفی و حامد میرزاعلی در تیم ملی ب ایران برای رقابت با تیم های مدعی و نامدار حاضر در این مسابقات صف آرایی خواهند کرد.

حسین مقدم راد اظهار داشت: در نخستین بازی گروه مقدماتی شامگاه چهارشنبه تیم ملی ب با زوج رحمان رئوفی - حامد میرزاعلی با نتیجه 2 بر صفر انگلیس را از پیش رو برداشت و در بازی بعدی برای صعود به جدول اصلی باید فرانسه 2 را از پیش رو بردارد .

وی بیان کرد: نمایندگان گلستان برای حضور در جدول اصلی در ابتدا در گروه مقدماتی 2 بازی برگزار خواهند کرد که در صورت برد به جدول اصلی رقابتها صعود می کنند

وی ادامه داد : آرش وکیلی- بهمن سالمی که تیم الف ایران را تشکیل می دهند نیز در نخستین بازی جدول مقدماتی باید ظهر امروز به مصاف لیتوانی بروند.

وی افزود: برای تیم های برتر این رقابتها تا رده هشتم در مجموع جایزه نقدی400 هزار دلاری تعیین شده است

پرویز فرخی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، رسول یمرلی، وحید نیکوفر، کامبیز کلته، جواد فیروزپور، آق محمد سلاق و سینا عنایتی از جمله والیبالیست های ساحلی استان گلستان هستند که در تیم ملی ایران در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده اند.

استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.

ایران تاکنون دو بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیا شده است.

 

انتهای پیام /*

ارسال نظر

آخرین اخبار