رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با هدف کنترل و تنظیم قیمت مرغ در بازار مصرف، مقدار 48 تن گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلوگرم 114 هزار ریال در این شهرستان توزیع شده است.

 48 تن گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب در گنبدکاووس توزیع شد

به گزارش گلستان 24 ؛طرح توزیع مرغ گرم یا کشتار روز از دو هفته قبل در گنبدکاووس و استان گلستان آغاز شده و تا تثبیت قیمت مرغ که هم اکنون هر کیلوگرم 135 هزار ریال است، ادامه می یابد.

وی اضافه کرد: روزانه بین سه تا چهار تن و بعضا تا 6 تن گوشت مرغ کشتار روز با قیمت مصوب ازسوی حدود 20 فروشگاه عرضه مواد پروتئینی درسطح شهرستان گنبدکاووس توزیع می شود.

رجبلی اضافه کرد: علاوه بر این، در دو هفته گذشته مقدار 38 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 92 هزار ریال نیز از طریق برخی فروشگاه های بزرگ و یا واحدهای عرضه مواد پروتئینی گنبدکاووس عرضه شده است.

وی تصریح کرد: با هدف کنترل قیمت مرغ در بازار مصرف و بر اساس تصمیم استانی ستاد تنظیم بازار، هر واحد تولیدی مرغ در گلستان موظف است، 20 درصد از تولید خود را با قیمت مصوب در اختیار این ستاد برای عرضه به مردم قرار دهد.

هم اکنون در استان گلستان 970 واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت 253 هزار تن در سال فعال است که 180 واحد آن در شهرستان 350هزار نفری گنبدکاووس واقع در شرق این استان قرار دارد.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار