آخوند نوریزاد:

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی حفظ وحدت و اتحاد در جامعه است، گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و همواره قدردان این نظام بودند. رمز موفقیت مسئولان همگام بودن با مردم است.

 مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی حفظ وحدت در جامعه است

به گزارش گلستان 24 ؛آخوند عبدالباسط نوریزاد ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های دهه فجر این شهرستان اظهارداشت: در این برهه از زمان مسئولان باید در راستای خدمتگزاری بیشتر به مردم بهتر از گذشته قدم بردارند. این مراسمات انگیزه خدمت‌رسانی به مردم را برای مسئولان بیشتر می کند.

وی افزود: از بدو انقلاب تاکنون دشمنان برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های زیادی انجام دادند و تاکنون نتوانستند نقشه‌های خود را عملی کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: تا زمانی که مسئولان برای خدمتگزاری به مردم احساس مسئولیت کرده و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و وحدت و اتحاد را حفظ کنند، از این شرایط سخت با موفقیت بیرون خواهیم آمد.

حجت الاسلام محمود ترابی،� امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در این مراسم اظهارداشت: نهضت بیان خدمت‌رسانی و موفقیت‌های انقلاب تا دهه فجر سال آینده ادامه یابد و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات موجود بررسی کرده و به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: عظمت ملت ایران، رهبر انقلاب و شهدا برای دیگر کشورها تبیین شده و برخی از کشورهای ابرقدرت و دشمنان تحمل این عظمت و اقتدار ندارند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در این 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هزاران دستاورد بدست آوردیم که در جهان مطرح است و باید این دستاوردها توسعه یابد.

وی ادامه داد: ما به گذشته خود افتخار می‌کنیم، چون کارآمد و کارآفرین و موفق بودیم و به آینده خود امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار