فرماندار علی آباد کتول با بیان این که نمایشگاه صنایع کوچک گلستان در حمایت از تولیدات داخلی موثر است، گفت: نمایشگاه صنایع کوچک در معرفی صنایع گلستان نقش مهمی دارد.

نمایشگاه صنایع کوچک در معرفی صنایع گلستان نقش مهمی دارد

به گزارش گلستان 24 ؛حسن هدایتی، عصر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط شهرک ها و نواحی صنعتی استان گلستان اظهار کرد: برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گلستان اقدامی ستودنی است.

وی افزود: استمرار و تقویت این نمایشگاه در سال ها آتی می تواند نقش مهمی در معرفی صنایع استان داشته باشد.

هدایتی ادامه داد: بخش زیادی از مردم با تولیدات این استان آشنایی ندارید و این نمایشگاه فرصت آشنایی و معرفی واحدهای تولیدی به مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان شهرستان در حوزه صنعت تأکید کرد: این قابلیت ها و توانمندی های صنعتی باعث شده تا توسعه شهرک صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

هدایتی با تاکید بر ضرورت برپایی این نمایشگاه ها در سطوح شهرستانی گفت: انتظار است برگزاری این نمایشگاه ها بتواند در رونق بخشی به حوزه صنعت و حمایت از تولیدات داخلی موثر باشد.

گفتنی است اولین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گلستان از ۱۳ بهمن سالجاری با حضور استاندار گلستان گشایش یافت و تا ۱۵ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار