فرمانده سپاه نینوا گفت: امام خمینی (ره) ما چندسال است که فریاد میزند مواظب تغییر محاسبه اذهان ما توسط دشمن باشید و امروز دشمن جرات تصرف زمین نیست زیرا محاسبه گر است و می داند که چه جهنمی را برای خود رقم خواهد زد و به همین دلیل به دنبال تغییر فکر و اندیشه رفته است.

 امام خمینی (ره) تفکر مبارزه با اسلام آمریکایی را ایجاد کرد/ نقش بازاریان در پشتیبانی دوران دفاع مقدس بی نظیر بود

به گزارش گلستان 24 ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن تبریک 40 سالگی انقلاب و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: انقلاب اسلامی ما با همه ی انقلاب های دنیا متفاوت بوده زیرا انقلابی است بر اساس اصول دین و به زعامت و رهبری امامی که همه را برای اسلام خواهد و هیچ چیز را برای خودش نمی خواهد.

وی افزود:امام از ابتدا با هدفی مشخص انقلاب فرهنگی کرد و بعد از 15 سال استارت انقلاب را زد.

معروفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب سرخ عاشورا است تصریح کرد: امام(ره) حدوث افرید و معجزه ی قرن را شکل داد و روش تاریخ را تغییر داد به عبارتی دیگر تاریخ را تغییر داد و از انحراف به وجود آمده جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: امام(ره) در سال 66 فریاد زد که مواظب مواظب اسلام آمریکایی باشید که امروز می بینیم از آستین داعش بیرون آمد و  که پرورش یافته ی عربستان و آمریکا و صهیونیست هستند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که پیامبر رحمت للعالمین حدوث بشری را آفرید و اگر بشریت آنرا دریافت نکرد باید پاسخگو باشد یاداور شد: 50 سال بعد فرزند و جگر گوشه ی آن ، قیام کرد ، زیرا حکومت پیامبر به طاغوت تبدیل شده و حقیقت جای خود را به غیر حقیقت داده و باطل جای حق را گرفته بود.

معروفی گفت: امام(ره) ما چندسال است که فریاد میزند مواظب تغییر محاسبه اذهان ما توسط دشمن باشید و امروز دشمن جرات تصرف زمین نیست زیرا محاسبه گر است و می داند که چه جهنمی را برای خود رقم خواهد زد و به همین دلیل به دنبال تغییر فکر و اندیشه رفته است.

فرمانده سپاه نینوا به واقعه ی کربلا و اتفاقات روز عاشورا اشاره کرد و افزود: حسین بن علی(ع) همه ی وجودش را فدا کرد و بقای دین خدا شد.

وی تصریح کرد: انقلاب و آورده ی امام ، اسلام انقلابی بود ، اسلام انقلابی یعنی اسلام سید الشهدا(ع) ، اسلامی که در آن ترسی نیست و در مقابل هیچکس نمی لرزد.

معروفی با بیان اینکه امام برای اسلام و مسلمین عزت و شرف آفرید گفت: امام بزرگوارمان بعد از آن که انقلاب به سرانجام رسید اعلام کرد ما همه کارگر انقلابیم و این انقلاب صاحب دارد این همان عقیده های معنوی و خدایی امام بود.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه نقش بازاریان برای رسیدن به آن حدوث را نباید نادیده گرفت و نقش آنها در جنگ برای پشتیبانی ها ی نظیر بود خاطرنشان کرد: امروز هم ما نیازمند آن نگاه هستیم و به فضل الهی برای بقای انقلاب و حفظ آبرو و سربلندی و عزت خودمان مومنانه باید پای ارزش های انقلاب و در کنار امام مان بایستیم و چیزی را که به سختی به دست آوردیم نباید به راحتی از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه انکه نگاهش به خارج از مرزها و بیرون است باید به عقایدش شک کرد گفت: چرا آمریکا دشمن ما شد!چرا یک کشور کوچک دشمن ما نیست! چون ما امروز بزرگ شده ایم و عزت پیدا کرده ایم و ملت بزرگ دشمن بزرگ دارد و و امام و رهبر ما اشدا علی الکفارش ایستادگی در برابر زیاده خواهی آمریکا است و رحما بینهمش  حمایت و دفاع از آن کشور مظلوم و سنی نشین فلسطین است.

معروفی متذکر شد:اگر حاج قاسم سلیمانی امروز در کشورهای همسایه مورد احترام قرار میدهند به این معنی است که اندیشه و عقیده ی ما ، عزت و بزرگی ما و انقلاب ما را پذیرفته اند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان به دستاورد های انقلاب در این چهل سال اشاره کرد و گفت: برای چهل سالگی انقلاب فهرستی از عزت و عظمت را میبینیم که بزرگترین آن استقلال سیاسی است که در زمان قبل از انقلاب وجود نداشت زیرا شاه بعنوان شخص اول مملکت در آن زمان حتی نمیتوانست یک سفیر انتخاب کند! و یا در میان مردم چه کسی حق رای داشت اما امروز ملت ایران دارای استقلال سیاسی فوق العاده هستند و هیچ کشوری در دنیا استقلال سیاسی مارا ندارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار