رضایی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید «سروش وحی» در کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان برگزار شد.

مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید «سروش وحی» در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ؛«موسی الرضا رضایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مسابقات حفظ و قرائت قرآن مجید «سروش وحی» با تشویق نونهالان و نوگلان جهت آشنایی با کلام الهی در مسجد اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان افزود: در این مسابقات 230 در گروه سنی خردسال، نوجوان، جوان و بزرگسال به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: با تبلیغات صورت گرفته در سطح مهد کودک ها و پیش دبستانی و دبستان های سطح شهرستان طی هماهنگی با ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان و کانون های فرهنگی هنری مساجد  شهرستان و خانه های فرهنگ شهر از خردسالان زیر هفت سال به تعداد 43 نفر و 7 الی 9 سال 25 نفر در این مسابقات شرکت کردند.

رضایی یادآور شد: در گروه سنی زیر 7 سال مهدی رضوانی نفر اول، علیرضا مرادقلی نفر دوم و سلنا ویزواری و زهرا مازندرانی نفرات سوم و در گروه سنی 7 الی 9 سال ریحانه کریمی و فاطمه رضوانی بهعنوان نفرات برتر برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار