رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان گفت:روز یکشنبه ۲۱ بهمن وزیر اقتصاد مهمان استان گلستان است و با تجار گلستانی جلسه‌ای خواهد داشت.

وزیر اقتصاد به گلستان سفر می‌کند/ می‌توانیم مشکلات گوشت کشور را حل کنیم

 

به گزارش گلستان 24 ؛ علی‌محمد چوپانی ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای تقویت همکاری‌های تجارت و اقتصادی با کشور قزاقستان در گرگان اظهار کرد: با این نشست در صدد هستیم که راهکاری را پیش‌بینی کنیم که بازرگان ما با آرامش خاطر بتواند پول خود را به ایران باز گرداند.

وی تصریح کرد: باید بررسی کرد که سازکار مبادله پولی می‌تواند در قزاقستان ایجاد کرد که بدون دغدغه تجار ایرانی بتوانند تجارت خود را با قزاقستان ادامه دهند.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان افزود: امیدواریم بتوانیم از حضور سرکنسولگری ایران در قزاقستان بهرمند باشیم و ویزا به شکل هواپیمایی  و توریست با کشور قزاقستان دنبال شود.

چوپانی گفت: آن چیزی که ما بررسی کردیم این است  که می‌توانیم به مشکلات فائق بیایم، روز یکشنبه ۲۱ بهمن وزیر اقتصاد مهمان استان گلستان است و با تجار جلسه خواهند داشت و بخشی از مشکلات در این نشست عنوان و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصاد کلان توسط وی  انجام می‌شود، افزود: آن چیزی که ما می‌بینیم عدم همگرایی بین بازرگانان ایرانی است و در اقدام هر چیزی به تجربه و علم اعتقاد داریم  و این نگاه را در تجارت نداریم و هر کسی به راحتی وارد این عرصه می‌شود.

چوپانی تاکید کرد: باید در تجارت بدانیم که  به شکل فردی نمی‌توانیم موفق بشیم و اگر به شکل یک شبکه فعالیت کنیم می‌توانیم سهم خود را از بازارهای جهانی به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه واحدهای دامداری زیادی در استان داریم که خالی است، افزود: می‌توانیم با یک شبکه  از قزاقستان دام وارد کنیم و مشکلات گوشت در کشور را حل کنیم.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار