-فرماندار گرگان گفت: هنرمندان در حوزه کارهای هنری اشتغال زایی کنند.

هنرمندان در حوزه کارهای هنری اشتغال زایی کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ ابوالقاسم صفوی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان با گرامیداشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر قبل ازانقلاب به عنوان ژاندارم در منطقه حضور داشتیم با زور آمریکا بود اما حالا هم در منطقه حضور داریم اما به لطف  اعتبار و اقتدار خودمان.

وی افزود: اگر در گذشته ها پل ورسکی ساخته شد امروز جوانان ما پل های به مراتب بزرگ تر و پیشرفته تر بر روی کارون ساخته اند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در حوزه های علمی و فرهنگی رشد زیادی داشته ایم، اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران ما پشت دیوار تلاویو قرار دارد و این موجب خشم اسرائیل و استکبار جهانی شده است.

صفوی ادامه داد: امروز دغدغه گفتمان انقلاب اسلامی چیزی جز تولید و  اشتغال نیست و امیدواریم هنرمندان در زمینه اشغال کارهای هنری ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: علات افزایش آمارها در حوزه آسیب های اجتماعی هم به نبود اشتغال در جامعه برمی گردد و نشان می دهد ما در این حوزه ضعیف عمل کرده ایم.

فرماندار گرگان گفت: من در بازدید از زندان گرگان جوانان هنرمند زیر سی سال زیادی دیدم که فضای زندان فرصتی برای برگشتن به اصل خود برای آن ها فراهم کرده و به کارهای هنری می پرداختند.

صفوی گفت: زمانی که بتوانیم فقر را از خانه بیرون کنیم می توانیم ایمان را جایگزین آن کنیم و در این زمینه چپ و راستی نداریم و همه باید به هم کمک کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار