مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۴۱۹ نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گلستان از خدمات ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر بهره بردند.

 ۴۱۹ نفر از خدمات ایستگاه سلامت هلال احمر گلستان بهره مند شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ محمدعلی هروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر گلستان در طول مسیرهای راهپیمایی برپا شد و به ارائه خدمات به مردم پرداخت.

وی افزود: در این ایستگاه های سلامت خدمات امدادرسانی و تست فشار خون از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر به مردم ارائه شد.

هروی اظهار کرد: ۴۱۹ نفر در ساعات راهپیمایی به ایستگاه های سلامت جمعیت هلال احمر در استان مراجعه کردند و از خدمات این ایستگاه ها بهره بردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از برپایی ۱۲ چادر امدادی در سطح استان خبر داد و گفت: ۳۰۲ نفر در قالب ۲۷ تیم عملیاتی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم در حال آماده باش بودند.

وی ادامه داد: ۲۷ خودروی عملیاتی شامل ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۱۱ خودروی کمکدار، دو خودروی سواری و چهار دستگاه موتوراموبولانس در این روز به کارگیری شدند.

هروی گفت: پرسنل و عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گلستان علاوه بر امدادرسانی به مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور چشم گیری در این راهپیمایی داشتند و باری دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار