فرماندار کلاله از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی در شهرستان کلاله، خبر داد.

 اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی در کلاله

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در جلسه ستاد اشتغال شهرستان‌ با بیان اینکه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی در کلاله، اختصاص یافت، گفت: در راستای ایجاد اشتغال خانگی برای بانوان ؛ ۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغال زایی ۱۵۰ نفر در شهرستان کلاله اختصاص یافته است.

حمیدی افزود: تاکنون تعداد ۶۳ پرونده با مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان در کمیته اشتغال شهرستان تایید و به بانک های عامل ارسال شده است‌.

حمیدی ضمن تاکید بر تسریع و دقت در اعطای تسهیلات اشتغالزایی، خواستار تسهیل و رفع هر چه سریعتر مشکلات و موانع پیش رو در دستگاههای اجرایی شد.

رییس ستاد اشتغال کلاله گفت: کمیته اشتغال شهرستان تمامی طرحهای اشتغال را کاملا کارشناسی شده و در اسرع وقت تحویل بانکهای عامل دهند و تا دریافت تسهیلات توسط متقاضی، مسئول پیگیری پرونده ها باشند.

مهندس حمیدی در ادامه از تمامی دستگاهای اجرایی خواستار شد تا روستاهای کارافرین را در الویت قرار داده و در سهمیه تسهیلات دستگاهها مورد استفاده قرار دهند.

فرماندار کلاله در پایان تاکید کرد: بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سرعت و دقت داشته و طبق دستوالعمل تا سقف ۱۰ میلیون تومان، یک ضامن برای متقاضیان را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار