مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: مجتمع آبرسانی «انقلاب» آزادشهر، هفت هزار مشترک را پوشش می دهد

مجتمع آبرسانی «انقلاب» آزادشهر ۷۰۰۰ مشترک را پوشش می دهد

به گزارش گلستان 24؛استاندار گلستان ظهر جمعه به همراه معاون سیاسی، امنیتی استانداری و نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان از مجتمع آبرسانی «انقلاب» بازدید کردند.

این بازدید با هدف سرکشی از پروژه های عمرانی و اطلاع از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مجتمع آبرسانی انقلاب انجام شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در این بازدید وضعیت آب در این منطقه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: مجتمع آبرسانی انقلاب ۲۱ روستا با هفت هزار مشترک را تحت پوشش دارد.

بهزاد هرمزی حجم خط انتقال و شبکه توزیع این مجتمع را ۴۲۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: پروژه آبرسانی انقلاب با ۹ مخزن ذخیره به حجم ۷.۵ مترمکعب و ۲۲ حلقه چاه به روستاهای شهرستان آزادشهر آبرسانی دارد.

وی با بیان این که طرح های آبرسانی روستایی آزادشهر در قالب پنج مجتمع است، افزود: از طریق این مجتمع ها، ۵۲ روستا شهرستان آزادشهر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی به افتتاح چهار پروژه و کلنگ زنی یک طرح آبرسانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای این طرح ها بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه شده و خواهد شد.

هرمزی در خاتمه تعداد روستاهای این شهرستان را ۵۲ روستا اعلام کرد و گفت: مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی آزادشهر ۱۲ هزار و ۴۵۵ خانوار با جمعیت ۴۱هزار و ۹۱۵ نفر را تحت پوشش دارد.

انتهای یام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار