رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امنیت تفرجگاه‌های استان گلستان در ایام نوروز تامین شده و دستگاه‌ها باید یکی از اولویت‌های خود را پیشگیری از وقوع جرم بگذارند و در تفرجگاه‌ها و اماکن دیگر بحث پیشگیری رعایت شود.

 امنیت تفرجگاه‌های استان گلستان در ایام نوروز تامین شد

به گزارش گلستان 24 ؛هادی هاشمیان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: یکی از مواقعی که تشکیل پرونده در دستگاه قضایی زیاد می شود در تعطیلات نوروزی است.

وی افزود: دستگاه‌ها باید یکی از اولویت‌های خود را پیشگیری از وقوع جرم بگذارند و در تفرجگاه‌ها و اماکن دیگر بحث پیشگیری رعایت شود. در برخی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مزاحمت و سرقت‌هایی اتفاق می‌افتد که چون در این ایام فقط قاضی کشیک داریم و حق رسیدگی و صدور رأی را ندارد، مشکلات زیادی ایجاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در این ایام که مردم در مضیقه‌های اقتصادی هستند، حضور مسئولان در بین مردم بسیار آرامش‌بخش خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و طرح‌ها و ابتکارات باید جهادی باشد، اگر قرار باشد که نوع کار کردن مدیران و مسئولان مانند روال قبلی باشد، فایده‌ای برای مردم نخواهد داشت.

هاشمیان گفت: ما معتقدیم تعطیلی حتی یک واحد صنفی و تولیدی می‌تواند یک مبحث امنیتی ایجاد کند و وقتی مبحثی امنیتی ایجاد شود یعنی همه دستگاه‌ها باید وارد شوند و آن را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدتی است که با هماهنگی شهرک‌های صنعتی بین صنعتگران حاضر می‌شویم و یکی از دلخوری‌های آنان این است که از سوی دستگاه‌های مرتبط مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند. هرچند معتقدیم مدیران ما پرکار و ساعی هستند اما این ایراد بر زیرمجموعه آنها وارد است که باید در سطوح پایین‌تر نظارت داشته باشند. این اتفاقات سبب نارضایتی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار