فرمانده سپاه گنبدکاووس با اشاره به میزبانی استان گلستان از ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در روزهای آینده گفت: ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شهادت امام هادی (ع) در گنبدکاووس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

 ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه آزاداسلامی گنبدکاووس خاکسپاری می‌شوند

به گزارش گلستان24 ؛ سرهنگ رمضان قاسم‌پور ظهر امروز در نشست خبری اظهارداشت: همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه 19 اسفندماه، 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان تشییع می‌شوند که گنبدکاووس میزبان دو شهید خواهد بود.

وی با اشاره به زمان استقبال از این شهدای گمنام افزود: روز شنبه 18 اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم استقبال از چهارراه دادگاه انقلاب آغاز می‌شود و تا مصلی امام جعفر صادق ( ع)  ادامه دارد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسم وداع در مصلی با حضور مردم همیشه در صحنه و مسئولان برگزار خواهد شد. مراسم تشییع دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز ساعت 9 صبح، روز یکشنبه با حضور مسئولان و مردم از محل بیمارستان طالقانی به سمت دانشگاه آزاداسلامی واحد گنبدکاووس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدای گرانقدر در آخرین تفحص شناسایی شدند. یکی از این شهدای گمنام 22 سال دارد و در منطقه بووارین تفحص شده و شهید دیگر نیز 18 ساله بوده که در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

قاسم‌پور گفت: این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس به خاک سپرده می‌شوند و با تدفین این 2 شهید گمنام تعداد شهدای گمنام در این شهرستان به 14 شهید می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار