استاندار گلستان با یادآوری این که تعهد اشتغال استان ۲۰ هزار شغل بود، گفت: ابتدای سال ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف‌گذاری کردیم که تاکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شده است.

۲۷۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد شد/ برخورد با دستگاه‌های کم ‌کار

سیدمناف هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه چهاردهمین کارگروه اشتغال استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد ایجاد اشتغال گلستان در سال جاری ۲۰ هزار شغل بود که ما ایجاد ۳۰ هزار شغل را هدف گذاری کردیم.

وی افزود: تاکنون در ایجاد اشتغال تعهد شده ۱۴۰ درصد عملکرد داشته ایم و از این هدف گذاری ایجاد ۳۰ هزار شغل تاکنون ۲۷ هزار و ۵۰۰ شغل آن را ایجاد کرده ایم.

به گزارش گلستان 24 ؛ استاندار گلستان ادامه داد: تلاش داریم همین مسیر توسعه و هدف گذاری را طی کرده و به سرعت مشکلات را حل کنیم تا بیکاری و معیشت که دو دغدغه اصلی دولت و مقام معظم رهبری است، مرتفع شود.

وی عملکرد استان در ایجاد اشتغال را مطلوب اعلام و اضافه کرد: صنعت، معدن و تجارت، اوقاف، گردشگری و جهادکشاورزی عملکرد خوبی در حوزه ایجاد اشتغال در سال جاری داشته اند و این امر نشان می دهد در ایجاد اشتغال در سه حوزه صنعت، گردشگری و کشاورزی که محورهای توسعه استان هستند، تعادل برقرار است.

هاشمی تصریح کرد: برخی از دستگاه های اجرایی استان نسبت به ایجاد اشتغال تعهد شده بی توجه بودند که با آنها برخورد شده و این عملکرد ضعیف را در ارزشیابی ها لحاظ می کنیم.

وی با بیان اینکه گلستان در جذب اعتبارات اشتغال خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد: در جذب اعتبارات حمایتی و فراگیر مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که مکاتباتی با دولت و وزارتخانه ها برای رفع این گره ها انجام شده است اما معتقدیم بخشی از این مشکلات در استان قابل حل است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار