رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار ضروری در پی سیل به گلستان پرداخت شد.

۵ میلیارد تومان اعتبار ضروری در پی سیل به گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان 24 ؛ اسماعیل نجار بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از سیلاب مناطق شرقی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سامانه بارشی هشدارها و اطلاعیه ها قبل از ورود سامانه صادر شد و خوشبختانه آمادگی نسبی در همه کشور و مناطق درگیر وجود داشت.

وی افزود: بارش باران نسبت به میانگین سال های گذشته بالاتر بوده و شاهد سیلاب های فراوانی بودیم که سرریز شدن سدها را به دنبال داشت.

نجار با بیان این که سرریز سد گلستان از ۵۳۰ متر مکعب بر ثانیه گذشت، اضافه کرد: نگرانی های زیادی در خصوص شهرها و روستاها وجود داشت و اکنون هم خیلی از روستاها و برخی از نقاط شهری هم زیر آب رفته است اما تمهیداتی اندیشیده شده که کمترین خسارت را شاهد باشیم.

وی ضمن تشکر از تمام دستگاه های اجرایی استان و پیگیری های رئیس جمهور و معاون اول وی تصریح کرد: در همان اوایل وقوع سیل برای همه استان های درگیر و استان گلستان پنج میلیارد تومان به صورت فوری پرداخت شد.

نجار گفت: امیدواریم که با فروکش کردن آب و خروج سامانه بارشی مشکلات بیشتر از این نداشته باشیم و مردم هم شکیبایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارزیاب و اجرایی در منطقه حضور دارند و امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن ارزیابی انجام شود و ما در خدمت مردم خسارت دیده باشیم.


انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار