فرمانده سپاه گنبدکاووس گفت: تاکنون ۹۰ درصد لایروبی محله مدرسی شهرستان از سوی نیروهای بسیجی انجام شده است.

 بسیجیان محله‌های سیل‌زده گنبدکاووس را لایروبی می‌کنند

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ رمضان قاسم‌پور امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان اظهارداشت: نیروهای بسیجی با دو دستگاه لجن‌کش و دیگر امکانات و تجهیزات توانستند 90 درصد از محله مدرسی را لایروبی کنند.

وی افزود: محله سیدآباد و محله مدرسی از مناطق آسیب‌پذیر هستند که در سیل اخیر دچار خسارت فراوانی شد‌ه‌اند.

فرمانده سپاه گنبدکاووس بیان داشت: دو دستگاه لجن‌کش، یک دستگاه لودر، دو دستگاه تراکتور، یک دستگاه کامیونت از جمله تجهیزاتی است که بسیجیان در پاکسازی و لایروبی بکارگیری کرده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای بسیجی تا پایان پاکسازی شهر در کنار مردم به خدمات‌رسانی ادامه می‌دهند.

خلیل رجبلی، رئیس صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس نیز اظهارداشت: با همکاری اتحادیه فرش، موکت و قالیشویان گنبدکاووس قرار شد در ایام نوروز به رغم تعطیلات کارگران، قالیشویی دریا از هشت صبح تا پنج بعدازظهر فرش و موکت آسیب‌دیدگان سیل را به صورت رایگان شستشو دهد.

وی افزود: همچنین با همکاری اتحادیه لوازم خانگی همه یخچال و فریزرهای آسیب دیده به صورت رایگان تعمیر می‌شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت گنبدکاووس بیان داشت: سه نانوایی نیز در شهرستان به صورت شبانه‌روزی نان پخت کرده و به صورت رایگان بین آسیب‌دیدگان گنبدکاووس و آق قلا توزیع می‌کنند.

محمد باقرپور، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گنبدکاووس اظهارداشت: یکهزارو 324 خانوار تحت پوشش کمیته امداد در محاصره سیل قرار گرفتند. تاکنون 50 درصد از میزان خسارت‌های وارد به منازل این خانواده‌ها احصا شده است.

وی افزود: به 610 منزل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خسارت‌های جزیی و کلی وارد شده است. همچنین بعضی از لوازم منزل مانند فرش،اجاق گاز، تلویزیون و ماشین لباسشویی و غیره نیز دچار آسیب شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار