فرمانده تیم امداد و نجات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ورود دو کامیون اقلام اهدایی به مناطق سیل‌زده گلستان خبر داد.

به منظور کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده گلستان دو کامیون اقلام اهدایی وارد گلستان شد/ اعزام یک بالگرد به مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ به نقل از خبرگزاری فارسعلی سنچولی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده گلستان دو کامیون اقلام اهدایی وارد گلستان شد.

وی تصریح کرد: از روز گذشته یک فروند بالگرد فعالیت خودش را در مناطق سیل‌زده گلستان آغاز کرده است و یک تیم 30 نفره که شامل 10 گروه کارکنان غواص، عملیات ویژه و امداد و نجات با 10 فروند قایق بادی است در این مناطق مستقر شدند.

فرمانده تیم امداد و نجات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: دو کامیون اقلام اهدایی شامل تن ماهی، آب معدنی و پتو وارد استان گلستان شد و در حال واگذاری به انبارها و مراکز مربوطه برای اهدا به سیل‌زدگان گلستانی است.

سنچولی خاطرنشان کرد: در روزهای آتی برنامه استقرار بیمارستان صحرایی با یک تیم پزشکی و دارویی مجهز را در دستور کار خود قرار دادیم و همچنین آشپزخانه سیار مجهز برای واگذاری و توزیع غذای گرم به سیل‌زدگان گلستانی در استان مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم خونسردی خودشان را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: عصر امروز یک بالگرد دیگر در راستای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان وارد گلستان می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار