مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت:

مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی گرگان تا هفته دولت امسال تکمیل و تجهیز می‌شود و به بهره‌برداری خواهدرسید.

ترمینال جدید فرودگاه بین‌المللی گرگان هفته دولت ‌به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری گلستان 24 ؛به نقل از خبرگزاری تسنیم ، رامین آذری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ساخت ترمینال جدید فرودگاه به دلیل برخی مسائل دچار وقفه شد اما قرارداد الحاقی آن و اعتبار موردنیاز تأمین شد. با روندی که این پروژه دارد امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه 9 هزار و 500 متر فضای ترمینالی در فرودگاه گرگان ایجاد می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بیان داشت: برای احداث این پروژه تا کنون 25 میلیارد تومان هزینه شده و برای تجهیز آن نیز پنج میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

وی افزود: ترمینال جدید این فرودگاه ظرفیت جابه‌جایی دو میلیون و 500 هزار نفر را دارد و تا 25 سال دیگر فرودگاه گرگان دیگر به توسعه زیرساخت‌ها و تجهیزات نیازی نخواهد داشت.

آذری خاطرنشان کرد: این پروژه خرداد ماه امسال به سرانجام می‌رسد و پس از تکمیل و تجهیز آن در هفته دولت سال 98 شاهد افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن خواهیم بود.

وی اظهارداشت: افزون بر ساخت و تکمیل ترمینال جدید، آغاز اجرای پروژه توسعه اپرون، تکمیل ساختمان یگان حفاظت فرودگاه گرگان، تکمیل پاویون، احداث منبع آب بتنی و محوطه‌سازی فرودگاه از دیگر برنامه‌ها برای توسعه فرودگاه گرگان در سالجاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار