مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گلستان از توزیع 4 هزار پک لوازم خانگی و 4 هزار راس دام، هدیه رهبر معظم انقلاب به سیل زدگان گلستانی خبر داد .

آغاز اشتغال ۳۰۰۰ نفر در استان با اولویت شهرهای سیل زده

به گزارش گلستان24 ؛ سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت : با سفر دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره ) به استان گلستان تعداد ۴۰۰۰ بسته لوازم خانگی از جمله یخچال، فرش، موکت، رختخواب و انواع ظروف از طرف مقام معظم رهبری اهدا و بین سیل زدگان گلستانی توزیع می گردد.

وی با اشاره به تلف شدن دامها در این سیل افزود: به تعداد ۴۰۰۰ راس دام سبک نیز از طرف مقام معظم رهبری به هم استانی های عزیز تقدیم می گردد.

آغاز اشتغال ۳۰۰۰ نفر در استان با اولویت شهرهای سیلزده در آینده نزدیک از دیگر برنامه هایی است که مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان به آن اشاره نمود .

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان :دو درمانگاه سیار با تیم پزشکی و داروخانه ای با نام کاروان سلامت احسان  وابسته به این نهاد در شهرهای سیل زده آق قلا و گمیشان خدمات پزشکی ارائه می دهند .

سلمان زاده گفت : تاکنون در این دو درمانگاه نزدیک به  ۲۰۰۰ بیمار از خدمات پزشکی استفاده نمودند.

وی در ادامه از اهدا ۱۵۰۰۰ قلم دارو از طرف این نهاد به مراکز امدادرسان در سیل استان خبر داد .

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان : تاکنون تعداد ۱۰۰ هزار پرس غذا (صبحانه.  ناهار و شام) توسط این نهاد در  شهرستان های گمیشان ، آق قلا و بندر ترکمن (محل اسکان خانواده های سیل زده ) توسط گروههای جهادی همکار توزیع شده است .

وی گفت : مسئولین استان و مرکز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با ایجاد و استقرار قرارگاه جهادی خدمت رسانی (بنیاد اجتماعی احسان) از ابتدای شروع بحران در استان حضورشان را در مسجد جامع بندر ترکمن و با محودیت امام جمعه شهرستان با عنوان قرارگاه سازماندهی نیروهای مردمی اعلام نمودند.

سلمان زاده در ادامه با اشاره به تشکیل تیم های جهادی اذعان داشت این تیم ها کار امداد و نجات در روستاها را در همان ساعات اولیه و پس از اعلام شرایط بحران با همراهی مردم بومی منطقه آغاز کردند و با توزیع ۲۰۰۰ بسته وسایل لازم از جمله باد گیر ، چکمه ، بیل و کیسه توانستند گوشه ای از مشکلات حادث شده را مرتفع سازند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار