رهبرانقلاب ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی با اشاره به شهادت طلبه همدانی تاکید کردند که فضای مجازی در زندگی مردم گسترش پیدا کرده و در عین منافع، خطرات بزرگی نیز دارد.


اشاره رهبر انقلاب به فعالیت قاتل طلبه همدانی در اینستاگرام

به گزارش گلستان 24 ؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی تاکید کردند: مقابله با خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی وظیفه نیروی انتظامی است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، گفتند: در برخی کشورها مانند آمریکا، خرید و فروش سلاح به علت منافع مافیای کمپانی‌های اسلحه‌سازی آزاد است و برای مردم آن مشکل‌ساز است، اما در کشور ما که چنین مشکلی وجود ندارد و خرید و فروش سلاح ممنوع است، باید جلوی آن گرفته شود.

قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با این گونه موارد وظیفه نیروی انتظامی است. فرمانده کل قوا، خاطرنشان کردند: نیروی انتظامی باید به صورت جدی با قاچاق مبارزه، و با عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی مقابله کند. ایشان ناامن شدن فضای مجازی را موجب ضرر و زیان به مردم دانستند و بر وظیفه نیروی انتظامی در تأمین امنیت فضای مجازی تأکید کردند.

اشاره رهبرانقلاب به فعالیت قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه اینستاگرام

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار