فرماندار شهرستان گمیشان گفت: تا کنون ۴ هزار و ۲۸ واحد مسکونی در این شهرستان شناسایی و دچارخسارت شدند.


خسارت سیل به بیش از ۴ هزار واحد مسکونی گمیشان / گیلان معین گمیشان در بازسازی خانه ها

به گزارش گلستان 24 ؛ امیرشیر توماج، فرماندار گمیشان درجلسه هماهنگی بازسازی و نوسازی واحد‌های مسکونی این  شهرستان گفت: آب گرفتگی اخیر در سطح شهرستان خسارات زیادی در حوزه‌های مختلف وارد کرده است.

وی افزود: دولت رفع مشکلات مردم را وظیفه خود دانسته و برای این منظور در حوزه جبران خسارت‌ها اعتباراتی را در نظر گرفته است.

توماج با اشاره به فعالیت کمیته فنی در حوزه ارزیابی واحد‌های مسکونی در گمیشان گفت:  تا کنون ۴ هزار و ۲۸ واحد مسکونی خسارت دیده در  شهرستان گمیشان شناسایی شده است.

وی گفت: از این مجموع ۱ هزار و ۷۰۰ واحد مربوطه به شهر‌ها که ۴۱۳ واحد آن احداثی و ۱ هزار و ۲۸۷ واحد تعمیری شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از ۲ هزار و ۳۲۸ واحد روستایی شناسایی شده نیز ۳۴۶ واحد احداثی و ۱۹۸۲ واحد تعمیری است.

وی همچنین گفت : امیدواریم با همکاری مجموعه دستگاه ها و نهادهای استان گیلان بتوانیم اقدامات خوبی را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان نیز در این جلسه گفت: بررسی دقیق وضیعیت جفرافیایی منطقه به صورت علمی و اصولی باید بگیرد تا بتوانیم فرآیند ساخت و سازها به صورت دقیق انجام دهیم.

مقدم افزود: رعایت اصول فنی و علمی و مهندسی در ساخت و سازهای منطقه ملاک ما خواهد بود.

وی گفت :استفاده از سازه های ایمن و تسریع در اجرای کار را بعنوان برنامه ویژه خود قرار خواهیم دادو امیدوارم  با همکاری هم تمام این دغدغه ها را به خاطرات خوش تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام /

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار