سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: تلاش می‌کنیم نان با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.


تلاش برای ارایه نان با کیفیت به گلستانی‌ها

به گزارش گلستان 24 ؛ محمد حمیدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان امروز در نخستین جلسه شورای آرد و نان استان در سال جدید با اشاره به شرایط بازار و حمایت‌های دولت در حوزه آرد و نان افزود: در سال جاری نظارت‌های بیشتری در حوزه نانوایی‌ها صورت خواهد گرفت و بنده همچنین به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی سیل، از تلاش همه خصوصاً نانوایان و کسانی که تلاش کردند در تامین و توزیع نان مورد نیاز مردم سیلزده مشکلی نداشته باشیم، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: دولت موظف است نان مورد نیاز مردم را با قیمت یارانه‌ای به دست آنان برسند، اما نباید اجازه دهیم در توزیع آرد کسی بیش از حق و حقوق خود از یارانه‌ها استفاده کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان یادآور شد: جمعیت استان و سرانه مصرف هر فرد در استان رقم تقریباً مشخصی است و نباید حجم آرد توزیع شده با مصرف فاصله دار باشد.

مهندس حمیدی تاکید کرد: جهت توازن در بازار ۵ درصد از سهمیه آرد نانوایی‌های دولتی به نانوایی‌های آزادپز اختصاص می‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری استان و وجود ۲۳۵۱ واحد نانوایی، ۱۷ هزار و ۱۰۰ تن آرد در استان توزیع می‌شود که نیاز است فرمانداری‌ها و دستگاه‌های ذیصلاح، نظارت لازم بر توزیع آرد را افزایش دهند.

در این جلسه همچنین مقرر شد کارخانه‌های آرد نسبت به توزیع آرد دولتی، آزادپز و صنعتی از ۳ رنگ مختلف در کیسه‌های بسته بندی استفاده کنند.

 

انتهای پیام /

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار