مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان با درخشش تیم های مدعی در فوتسال و آغاز رقابت های بسکتبال ادامه یافت.

درخشش تیم های مدعی در فوتسال/ بسکتبال هم وارد گود شد

به گزارش گلستان24 ؛ ششمین شب از رقابت‌های ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان شامگاه یکشنبه همزمان با ششمین شب از ماه مبارک رمضان در رشته‌های پرطرفدار والیبال، فوتسال، بسکتبال و گل کوچک پیگیری شد.

در شب چهارم رقابت‌های فوتسال مردان ابتدا تیم «شهرداری گرگان» با دو گل مقابل «شهدای نوده ملک» پیروز شد، سپس تیم مدعی «شهدای جلین» با استفاده از بازیکنان لیگ برتری با ۵ گل از سد «دایتی» گذشت. در بازی سوم تیم «لوازم یدکی نصیری» با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل «شهدای امامرضا» به برتری رسید و تیم مدعی «شهید سنگدوینی» با ۸ گل «رسانه ورزش» را در هم کوبید.

در ادامه این رقابت‌ها امشب (دوشنبه)، تیم‌های «قنادی سیدین» با «پوشاک قرن ۲۱»، «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با «پاس گلستان»، «شهدای گمنام» با «گیم نت سایبرگ» و «خزر گرگان» با «دانشگاه میرداماد» دیدار می‌کنند. این رقابت‌ها با شرکت ۲۴ تیم در قالب ۸ گروه سه تیمی در سالن امام خمینی گرگان در حال برگزاری است.

.

فینالیست‌های فوتسال بانوان مشخص شدند

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال بانوان ابتدا تیم «شهدای جلین» با نتیجه سه بر یک مقابل «پدیده غرب» پیروز شد و «علی آباد» با حساب چهار بر یک از سد «بهار» گذشت. بدین ترتیب بازی رده بندی ساعت ۲۱ بین تیم‌های پدیده غرب و بهار و بازی نهایی ساعت ۲۲ بین تیم‌های شهدای جلین و علی آباد برگزار خواهد شد.

در رقابت‌های بسکتبال نیز «آکادمی محمدمهدی ایزدپناه» با نتیجه ۷۸ بر ۴۸ بر تیم «ایرانیان» غلبه کرد و در بازی دوم «خانه زبان ناصر» با نتیجه ۴۳ بر ۳۰ مقابل «اوتانا» صاحب برتری شد. این رقابت‌ها با حضور ۹ تیم در دو گروه در خانه بسکتبال در حال برگزاری است.

همچنین در شب دوم رقابت‌های گل کوچک، تیم‌های «پروتئین احمدی»، «سایت» و «کوچه بی ام و» مقابل حریفان پیروز شدند و بازی تیم‌های «منتخب» با «اصفهانکلاته» و «هیرکانیا (چاله باغ» با «ستاره سرخ» بدون گل مساوی شد. این رقابت‌ها با حضور ۳۶ تیم در قالب ۱۲ گروه سه تیمی در پارک شهر گرگان در حال برگزاری است.

شکست مدافع عنوان قهرمانی در والیبال بانوان

در ادامه رقابت‌های والیبال مردان، ابتدا از گروه چهارم ابتدا «لوازم یدکی کردستان» با حساب دو بر صفر و با امتیازهای مشابه ۲۵ بر ۲۰ بر «جوانان بهاران» غلبه کرد و از همین گروه «شهدای توشن» با نتیجه دو بر یک مقابل «گالری سیبیل» به برتری رسید. ست اول را گالری سیبیل با حساب ۲۵ بر ۱۸ برنده شد اما دو ست بعدی را نماینده توشن با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود رقم زد. رقابت‌های والیبال مردان با حضور ۱۳ تیم در قالب یک گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی در سالن آزادی (خانه والیبال) در حال برگزاری است.

همچنین در شب پنجم رقابت‌های والیبال بانوان، تیم «نوجوانان هیات والیبال» با نتیجه دو بر صفر مقابل «مدرسه اسپهبدان» گذشت و تیم «هیات والیبال گرگان» با حساب دو بر یک از سد «هیوا» تیم مدافع عنوان قهرمانی عبور کرد. این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم در قالب دو گروه ۵ تیمی در سالن تختی گرگان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و با شعار «شهر من، شهر انتظار» در ۲۹ رشته ورزشی آقایان، ۱۷ رشته ورزشی بانوان، ۱۶ رشته ورزشی ویژه محلات و پنج رشته ورزشی در بخش کودکان در ماه مبارک رمضان در محلات و اماکن ورزشی گرگان در حال برگزاری است.

مسابقات اصلی در رشته‌های بسکتبال، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی و … در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان خواهد بود.

همچنین نخستین دوره «جام مولای عرشیان» ویژه ورزش محلات در رشته‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، کبدی زمین خاکی، بدمینتون، دژبال، آمادگی جسمانی، ورزش معلولین و رشته‌های ورزشی ویژه کانون اصلاح و تربیت، مددجویان زندانی و حوزه‌های مقاومت سپاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار