عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور سردار سلامی در بین نمایندگان مجلس پیام روشنی برای ترسوها داشت تا بدانند ما ضعف دفاعی نداریم و هیچ‌کس نباید از وقوع جنگ واهمه داشته باشد. علاوه بر این موارد، حضور سردار در مجلس به برخی جریان‌های فکری فهماند تا صحبت از مذاکره به میان نیاورند.

 حضور سردار سلامی در مجلس به برخی جریان‌های فکری فهماند تا صحبت از مذاکره به میان نیاورند

به گزارش گلستان24 ؛  محمدجواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا سراج24 با بیان نکات حضور فرمانده کل سپاه در مجلس گفت: حضور فرمانده کل سپاه در مجلس با بیان مواضع همیشه آشکار او همراه بود و چیزی خلاف اظهارات گذشته‌ی وی در جلسه‌ی روز قبل با نمایندگان بیان نشد. سردار سلامی در جمع‌بندی جلسه‌ی دیروز به بیان مواردی چون استحکام و آمادگی‌های مسائل دفاعی کشور و ترس نیروهای آمریکایی در منطقه از اقدامات جریان مقاومت علیه منافع نامشروع آن‌ها پرداخت و توضیحات دقیق و درستی را از وضعیت نظامیان آمریکا در منطقه بیان کرد.

وی اظهار داشت: سردار سلامی مذاکره با آمریکا را تقبیح و نقطه ضعف آن‌ها را در منطقه تشریح کرد و از نمایندگان خواست تا با همه‌ی امکانات خود از جمله قانون‌گذاری‌های قدرتمند و شجاعانه فرصت‌های دفاعی کشور را ارتقا دهند. تعدادی از نمایندگان پس از صحبت‌های سردار ضمن بیان برخی نکات از مواضع او حمایت کردند و از فعالیت‌های همه‌ی زحمت‌کشان و غیور مردان نیروهای مسلح قدردانی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: این نخستین حضور فرمانده‌ی جدید سپاه در مجلس بود که پس از حضور در مجلس به همراه سایر فرماندهان در بین نمایندگان به گفت‌وشنود پرداختند و در کل فضای مطلوبی با حضور آن‌ها در مجلس برقرار بود.

وی تاکید داشت: حضور سردار سلامی در بین نمایندگان مجلس پیام روشنی برای ترسوها داشت تا بدانند ما ضعف دفاعی نداریم و هیچ‌کس نباید از وقوع جنگ واهمه داشته باشد. علاوه بر این موارد، حضور سردار در مجلس به برخی جریان‌های فکری فهماند تا صحبت از مذاکره به میان نیاورند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دو روز گذشته آقای مازنی از لیست امید ادعا کرده بود که ما آمادگی داریم تا با نمایندگان کنگره‌ی آمریکا وارد مذاکره شویم و جلوی خسارتی که ایجاد نشده را بگیریم. تعدادی از نمایندگان لیست امید هم به بیان این اظهارت پرداخته بودند اما در نهایت با حضور سردار سلامی و دلگرمی او به نمایندگان، فضای مجلس متحدتر و مستحکم‌تر از قبل شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار