تیم کشتی گورش افغانستان قهرمان مسابقات بین‌المللی کشتی گورش در گنبدکاووس استان گلستان شد.

 قهرمانی افغانستان در مسابقات بین‌المللی کشتی گورش در گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24 از گنبد؛ مسابقات بین المللی کشتی گورش یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امشب پس از دو روز رقابت در سالن المپیک گنبدکاووس با قهرمانی تیم افغانستان به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها افغانستان با 43 امتیاز قهرمان شد و تیم‌های ایران با 39 و ترکمنستان با 37 امتیاز به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم ایستادند.

در پایان در وزن 74 کیلوگرم آقا یوسف قارایف از ترکمنستان ب، آزادجان اوزیوف از ترکمنستان الف اول و دوم شدند و دولت مراد مراد زاده مقدم از تیم ایران الف و نصیر احمد اکرمی از افغانستان به صورت مشترک سوم شدند.

در وزن 82 کیلوگرم هم پهلوان قربان گلدیف از ترکمنستان قهرمان شد و محمد دهقان از تیم ایران(گلستان) عنوان دوم را کسب کرد و آقایان جاوید مصطفی‌یف از آذربایجان و صفی‌اله محمدی از افغانستان مشترک سوم شدند.

در وزن 90 کیلو گرم نیز رجب گلدی قلیچ نیازف از ترکمنستان الف و ارسلام خوجم بردیف از تیم ترکمنستان ب اول و دوم شدند و جاوید محمدی از افغانستان و رامین گری از تیم گلستان مشرتک عنوان سدم را کسب کردند.

در وزن 100 کیلوگرم نیز نادر صوفی زاده از تیم افغانستان قهرمان شد و مونام کوشا از تیم ایران الف عنوان دوم را کسب کرد و علی بردیف از ترکمنستان و داوود عوض زاده از ایران ب مشترک سوم شدند.

در  وزن بیش از 100 کیلوگرم هم محمد گل پهلوان زاده از افغانستان و جمال فیضی یف از آذربایجان عنوان اول و دوم را کسب کردند و سلیم کم از  ایران ب و عبداله ایری از ایران الف مشترک عنوان سوم را به دست آوردند.

این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان، ایران الف، ایران ب و گلستان در اوزان 74، 82، 90، 100 و 100+ کیلوگرم برگزار شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار