مسئول عهدواره و کمیته فضای مجازی ستاد مردمی گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت استان گلستان از برگزاری نخستین عهدواره سید الشهدا ء مقاومت در استان خبر داد.

عهدواره سیدالشهدا مقاومت در گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سید پیام حسینی در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری اولین عهدواره سید الشهدای مقاومت در شهر گرگان خبر داد.

وی افزود: کنگره سید الشهدای مقاومت در گلستان به منظور پاسداشت سردار رشید انقلاب اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری عهدواره سید الشهدا مقاومت در استان گلستان کرده است.

مسئول عهدواره و کمیته فضای مجازی ستاد مردمی گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت استان گلستان تصریح کرد: این عهدواره در بخش های متعددی از قبیل کلیپ و مستند، بازی و نرم افزار، آثارگرافیکی ( پوستر،اینفوگرافی،عکس) ، موشن گرافی و پویانمایی، فعالیت موثر در شبکه های اجتماعی (بر اساس میزان بازدید، تولید محتوا و اثرگذاری) تقسیم بندی شده است.

حسینی با بیان این مطلب که تمامی شرکت کنندگان در این عهدواره باید با موضوع میثاق با حاج قاسم سلیمانی اقدام به تولید اثر کنند اظهار داشت: شرکت کنندگان در این جشنواره باید آثار خود را تا 17 بهمن ماه به دبیرخانه این عهدواره ارسال نمایند.

photo_2020-01-27_23-18-56

وی در پاسخ به این سوال که زمان اعلام نتایج این عهدواره چه زمانی است؛ عنوان کرد: زمان اعلام نتایج این عهدواره در تاریخ 21 بهمن ماه سالحاری خواهد بود و به برگزیدگان این عهدواره هدایای نفیسی اهدا خواهد گردید.

مسئول عهدواره و کمیته فضای مجازی ستاد مردمی گرامیداشت سیدالشهدای مقاومت استان گلستان  در خصوص چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه گفت: شرکت کنندگان در این عهدواره میتوانند آثار خود را به شناسه @hajghasem_golestan درپیام رسان های تلگرام_بله_ایتا و یا به صورت حضوری به آدرس گرگان، خیابان شهدا، رو به روی لاله 14 ارسال نمایند.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندان در این عهدواره میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09103230133 و یا با شماره 01732266360 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار