مدیر کل اموال و املاک استان گلستان گفت: همزمان با ایام دهه فجر با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیش از 4 هزار و 800 اسناد زراعی و مسکونی به محرومان گلستان به صورت رایگان اهدا می‌شود.

اهدای رایگان اسناد 2398 میلیاردی به مردم محروم گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حسن خسروی اظهار کرد: در راستای تاکیدات نقام معظم رهبری مبنی بر اهدای اسناد زراعی و مسکونی به محرومان و توجه به مناطق دورافتاده و محروم امروز سه‌شنبه با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 4 هزار و 850 سند زراعی و مسکونی به مردم سراسر استان گلستان به صورت رایگان اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سفر امروز سه‌شنبه خود بیش از 7 هزار فقره اسناد علوی را در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی به مردم محروم اهدا خواهد کرد.

مدیر کل اموال و املاک استان گلستان ادامه داد: از تعداد 4 هزار و 850 اسناد علوی یک‌هزار و 500 سند مربوط به اراضی کشاورزی به مساحت 21 میلیون مترمربع و 3 هزار و 350 سند مسکونی به مساحت یک میلیون و 331 هزار و 820 مترمربع است.

* اهدای رایگان اسناد 2398 میلیارد به محروم گلستان

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این اسناد در مجموع 2 هزار و 398 میلیارد و 269 میلیون ریال است که به صورت رایگان به مردم اهدا می‌شود.

خسروی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سال 1399 نیز اراضی مسکونی و زراعی را به صورت رایگان به مردم محروم استان گلستان اهدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: مراسم متمرکز اهدای اسناد علوی امروز سه‌شنبه 10 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، نماینده ولی فقیه در گلستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/فارس

 

 

ارسال نظر

  • شرف نسا قاسمعلی ،۰۹۱۱۷۰۰۶۴۱۵
    0

    به چه کسانی اهدا خواهد شد
    ماهم سی سال مستاجریم

  • شرف نسا قاسمعلی ،۰۹۱۱۷۰۰۶۴۱۵
    0

    به چه کسانی اهدا خواهد شد
    ماهم سی سال مستاجریم

آخرین اخبار