رئیس بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: واگذاری اسناد به مردم به نیابت از رهبر انقلاب انجام می شود که این عمل کمترین کار در حق مردم است.

اهدای 7 هزار اسناد املاک علوی، کمترین کار در حق مردم است/  تا به اکنون 92 هزار سند از املاک علوی به مردم واگذار گردید.

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور در آیین واگذاری 7 هزار فقره اسناد و املاک علوی در گرگان گفت: این اقدام واگذاری اسناد به مردم به نیابت از رهبر انقلاب انجام می شود که این عمل کمترین کار در حق مردم است.

وی افزود: استان گلستان واقعیت آن به گلستان می خورد و خاندان پهلوی به علت طمعشان به این استان به خاطر واقعیت آن یعنی همان طبیعت بکر این منطقه بوده است.

فتاح تصریح کرد: هنر انقلاب ما مردم هستند وپایداری آن نیازمند مردم است و باید این را اعلام نماییم که این زمین ها متعلق به مردم بوده است حالا که سند ندارند چرا باید چوبش را مردم بخورند، باید این زمین ها با صاحبان اصلی که خود مردم هستند برسد و سند شش دانگ آن ها به مردم عزیز ایران واگذار نماییم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور عنوان کرد: 85 هزار فقره را به مردم اهدا کرده ایم و با اهدای این 7 هزار بالغ بر 92 هزار سند به مردم واگذار کرده ایم.

وی افزود: ما نیازمند حرکت انقلابی هستیم و باید روند اداری و بروکراسی نامه نگاری که باعث میشود مانع اهدای اسناد به مردم گردد حذف گردد.

فتاح تصریح کرد: استان گلستان یک استان نمونه در همه زمینه هاست و وحدتی که در این استان شاهد بودیم در جایی مشاهده نکرده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار