رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد: بر خود لازم دیدم پیروزی بزرگ جریان انقلاب در کشور و استان را به ملت شریف ایران و مردم خون‌گرم استان تبریک عرض نمایم.

بیانیه رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر برگ زرینی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ورق خورد و مردم بصیر و انقلابی کشور عزیزمان حماسه‌های بزرگ خود در تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲بهمن را با حضور معنادار خود در پای صندوق‌های رأی تکمیل کردند.

انتخاب اکثریت مطلق نیروهای انقلابی در سراسر کشور بار دیگر نشان داد که مردم همچنان دل در گرو گفتمان انقلاب اسلامی دارند و در شرایط نابسامانی‌های اقتصادی، چشم امیدشان به تربیت‌یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و ادامه دهندگان راه مقدس سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مردم عزیز و انقلابی استان گلستان نیز در این میان با خلق حماسه‌ای بزرگ‌ و مشارکتی مثال‌زدنی، نیروهای خدوم و انقلابی را راهی خانه‌ی ملت نمودند و دل رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا را شاد نمودند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان که وظیفه‌ی ایجاد هماهنگی جبهه‌ی انقلاب اسلامی و انسجام نامزدهای جریان انقلابی را در استان بر عهده داشت، توانست تجربه‌ی موفقی را در این خصوص پشت‌سر گذارد تا کرسی‌های نمایندگی مجلس استان در اختیار انقلابیون قرار گیرد.

به همین جهت بر خود لازم دیدم پیروزی بزرگ جریان انقلاب در کشور و استان را به ملت شریف ایران و مردم خون‌گرم استان تبریک عرض نموده، از همه‌ی اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان‌های تابعه، تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان از خداوند متعال برای همه‌ی منتخبان محترم مردم در استان، موفقیت در انجام وظایف خطیر نمایندگی را در دوره‌ی آتی مسألت می‌نمایم.

و من الله التوفیق

سید علی طاهری

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار