اصلاحیه ای که دیرهنگام صورت گرفت؛

شب گذشته مسئولین کشوری و استانی، در پی جلوگیری از بیماری کرونا، تمامی مدارس و موسسات آموزش عالی استان گلستان همزمان با چند استان دیگر را تعطیل کردند اما ساعتی قبل در اصلاحیه ای اعلام شد که مدارس استان تنها در روز یکشنبه و دوشنبه (امروز و فردا) تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس گلستان تنها امروز و فرداست/ دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل است

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان که طی اطلاعیه ای دیشب همه مدارس و دانشگاه‌های استان را تا پایان‌ هفته تعطیل اعلام کرده بود در اطلاعیه ای جدید گفت: مدارس استان فعلا یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تعطیل است و برای باقی روزها مجددا تصمیم‌گیری می‌شود. همچنین دانشگاه‌های استان طبق همان اطلاعیه تا آخر هفته تعطیل است .

مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در توییتر اعلام کرد که کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان،گلستان، گیلان و مازندران تا پایان هفته تعطیل است.

* تصمیم گیری برای تداوم تعطیلی مدارس فردا انجام می‌گیرد

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان نیز با اشاره به تعطیلی مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (چهارم و پنجم اسفند)، گفت: تصمیم دانشگاه علوم پزشکی استان فعلا شامل مدارس نمی‌شود و تنها در خصوص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است.

فردا مجدداً جلسه کمیته سلامت استان تشکیل خواهد شد و اگر قرار بر این باشد که تعطیلی مدارس ادامه داشته باشد، در آن جلسه تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار