فاضل گفت: در استان گلستان ۳۱۰ آزمایش در آزمایشگاه تشخیص کرونا استان انجام شده که ۱۰۴ مورد آن مثبت اعلام شده و از این میزان ۲۴ نفر متاسفانه فوت کردند.

تعداد کشته های ویروس کرونا در گلستان به 24 نفر رسید

به گزارش گلستان 24 به نقل از شبستان؛ «عبدالرضا فاضل» امروز (شنبه 17 اسفند) در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در استان گلستان اظهار کرد: باید بسیج ملی کمک در جهت پیشگیری از کرونا شکل بگیرد تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را در استان بشکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان ادامه داد: در مازندران بسیجی به منظور تولید ماسک راه اندازی شده و در این استان  پنج میلیون ماسک تولید شود و این در حالی است که جمعیت این استان سه میلیون نفر تخمین زده می شود.

فاضل بیان کرد: انتظار داریم که ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا استان مصوبه داشته باشد تا هر کسی در فضای مجازی شایعه پراکنی می کند از سوی قوه قضائیه به خدمت یک روز در بیمارستان محکوم شود.

وی تاکید کرد: شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و کردکوی بیشترین میزان بستری بیماران حاد تنفسی و مشکوک به کرونا را دارند در روز گذشته در علی آباد کتول حضور داشتیم و تاکید کردیم که مردم در راستای  مقابله با کرونا در منزل بمانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: انتظار  داریم که نیروهای مسلح سربازان رشته پزشکی را برای خدمت به بیماران در بیمارستان هاو نقاهتگاه های استان اعزام کنند.

فاضل تاکید کرد: درخواست داریم استاندار گلستان از ستاد ملی درخواست کند که  در سه شهرستان که میزان شیوع بالایی دارد تصمیمات در خصوص تعطیلی ادارات و یا موارد دیگر با استاندار باشد.

وی گفت: در استان گلستان ۳۱۰ آزمایش در آزمایشگاه تشخیص کرونا استان انجام شده که ۱۰۴ مورد آن مثبت اعلام شده و از این میزان ۲۴ نفر متاسفانه فوت کردند.

انتهی پیام/

ارسال نظر

  • صدای مردم
    0

    باید مردم کمک کنن و در خونه هاشون بمونن.پلیس و سپاه باید جلوی مسافرین رو به استان های شمالی بگیره.... چین امروز موفق شد ویروس کرونا رو کنترل کنه...... مغازه رو ببندن و تو خونه هاشون بمونن.... عید نوروز نداشته باشیم چیزی از دست نمیدیم....... سلامتی خودمون و هموطنان مهمترین موضوع امروز هست...... از یگان های ویژه می خواهیم جلوی اجتماعات و مسافرین رو بگیرن............ اگه لازم شد با زور برخورد کنن.............. متاسفانه بخشی از مردم ایران بحران را درک نمی کنن و همه چیز به به مسخره گرفتن..................

آخرین اخبار