استاندار گلستان گفت: بیش از ۱۵۰ هزار بسته غذایی در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

کمک مومنانه به ۱۵۰۰۰۰ خانوار نیازمند گلستانی

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ هادی حق‌شناس در حاشیه تهیه بسته‌های غذایی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار داشت: اجرای طرح مواسات برای کمک مومنانه به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان، بار دیگر همدلی مردم را در بحران‌ها و سختی‌ها نشان داد.

وی با بیان اینکه قرار است 200 هزار بسته غذایی بین نیازمندان استان توزیع می‌شود، افزود: تا کنون 150 هزار بسته غذایی شامل اقلام ضروری بین نیازمندان و محرومانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: خیران می‌توانند به‌جای نذری و افطاری که هرسال در ماه مبارک رمضان می‌دادند، هزینه آن را صرف تهیه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان کنند.

وی ادامه داد: اولویت ما در اهدای بسته‌های معیشتی با خانواده‌هایی است که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و شناسایی این افراد با همکاری فرمانداران، سپاه و ائمه جمعه شهرستان‌ها انجام شده است.

حق‌شناس با قدردانی از کمک خیران در اجرای این رزمایش گفت: در بحران شیوع کرونا شاهد رشد سرمایه‌های اجتماعی بودیم و مردم نشان دادند در سختی‌ها کنار همدیگر قرار دارند.

وی در ادامه با اشاره به روند نزولی شیوع کرونا در استان اظهار داشت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر شاهد روند نزولی بیماری در استان بودیم و همین امر سبب شد وضعیت چند شهر در استان سفید شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار