سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه با توزیع بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا استان گلستان متمرکز در شهرستان گرگان برگزار شد.

برگزاری سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه در گلستان

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ همزمان با سراسر کشور اجرای سومین مرحله رزمایش کشوری کمک مومنانه با توزیع بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه نینوا استان متمرکز در شهرستان گرگان با حضور سردار علی ملک‌شاهکویی و مسوولان استانی انجام شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گلستان در حاشیه این مراسک گفت: به همت سپاه نینوا استان گلستان، مشارکت اقشار مختلف استان و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با سراسر کشور و طبق تدابیر فرمانده معظم کل قوا انجام شد تا انشاالله باری از دوش افرادی که از محل شیوع ویروس کرونا در سطح استان دچار آسیب شده‌اند کمکی شده باشد.

سردار علی ملک‌شاهکویی اظهار کرد: با شکل‌گیری قرارگاه کمک مومنانه در سپاه نینوا استان گلستان، مجموعه بسیج استان را تا سطح تمامی محلات و مساجد استان پای کار آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان به عنوان دبیر این رزمایش مشخص شد، تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند را به عنوان یکی از اصلی‌ترین محورهای اقدام می‌دانیم و معتقدیم بسیج به عنوان یک شبکه وسیع مردمی در تمامی مساجد متولی شناسایی تمام خانوارهای کم‌برخوردار خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گلستان با اشاره به اینکه 2 هزار پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان داریم که تمام جهادگران بسیجی آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان هستند، گفت: با محوریت نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در سطح استان و امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه‌های شهرستانی این طرح را با قوت اجرا کردیم.

این مراسم به صورت زنده از صدا و سیما مرکز استان گلستان و شبکه پنج پخش شده است.

گفتنی است پیش از این استاندار گلستان از توزیع۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان گلستان خبر داد و ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری در بیان طرح «مواسات در جامعه» گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون قریب به ۳۰۰ هزار بسته «کمک مومنانه» در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

هادی حق‌شناس اظهار کرد: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن‌ها، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیرین شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار