فرماندار کلاله در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با بیان این مطلب گفت: طی یک هفته گذشته، ۲۰۰۰ بازدید مشترک از سطح شهر صورت گرفت که ۸۵ مورد اخطار پلمپ و ۱۸ واحد صنفی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند.

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در کلاله/ اعمال محدودیت های بیشتر در شهرستان!

به گزارش گلستان 24 از کلاله؛ علی اصغر بیانی، فرماندار کلاله به در پیش بودن عید قربان اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان، شهروندان از برگزاری مراسم و تجمعات و دورهمی ها در این عید خودداری کنند.

وی ادامه داد:عدم توجه به مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی منجر به شیوع بیماری کرونا  و اعمال محدودیت های سختگیرانه تری در شهرستان خواهد شد.

فرماندار کلاله با بیان اینکه هیچگونه خدماتی به مراجعین فاقد ماسک ارائه نخواهد شد؛ افزود: کارکنان ادارات شهرستان ضمن حضور با ماسک در محل خدمتی خود؛ از ورود افراد فاقد ماسک جلوگیری بعمل آورند و به آنان خدماتی ارائه نکنند.

بیانی در ادامه مطالبش تاکید کرد:مصوبات ستاد کرونا شهرستان لازم الاجراست و کم کاری مدیری در اجرای مصوبات ستاد پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه فعالیت کلیه اصناف بجز (سوپر مارکت ها، عطاری ها، میوه فروشی ها و پروتئینی ها) را تا ساعت ۲۱ و فعالیت رستوران ها را (بجز آشپزخانه های بیرون بر) ممنوع و تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار