دانلود فیلم توهین علی ضیا به پرویز مظلومی و استقلال

دانلود کلیپ توهین علی ضیا به هواداران استقلال و پرویز مظلومی+معذرت خواهی

دانلود فیلم توهین علی ضیا

دانلود فیلم توهین آمیز علی ضیا بعد از گل دقیقه ۹۵ پرسپولیس به استقلال در دربی ۸۱ که با شعار عزاست عزاست امروز کلاه گیسپرویز مظلومی رو به هواست امروز توهین کرد.

به گزارش گلستان24، علی ضیا مجری مشهور تلویزیون که رسما در برنامه هایش اعلام می کند که یک پرسپولیسی دو آتیشه است و برای همه میهمانان استقلالی خود کری می خواند، برای تماشای دربی ۸۱ از تعدادی از هنرمندان و هواداران دو تیم دعوت کرد به کافه بعضیا که زیر نظر خودش اداره می شود، بروند تا دور هم از این بازی لذت ببرند.

در این جمع افراد مشهوری همچون حسین سلیمانی، مریم معصومی، یاحا کاشانی و بهرنگ علوی نیز حضور داشته اند. گویا جو دقایق پایانی به صورتی بوده که با گل دقیقه ۹۵ پرسپولیسی ها حاضران شادی زایدالوصفی از خود به نمایش می گذارند و با شعاری یک دست علیه سرمربی استقلال شعار می دهند. این فیلم که در صفحات اجتماعی دست به دست می شود را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

دانلود

 

فیلم ابراز پشیمانی و معذرت خواهی علی ضیا از استقلالی ها

چند ساعت پیش فیلمی از علی ضیا مجری پرسپولیسی بعد از گل دقیقه ۹۵ پرسپولیس در شهرآورد اخیر در سایت تفریحی دز فان برای شما قرار دادیم که این مجری با جمعی از دوستان و هوادران تیم به خوشحالی و شادی غیراخلاقی می‌ پردازند.

علی ضیاء با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پرویز مظلومی مربی حال تیم استقلال معذرت خواهی کرده است.

وی نوشت: سلام امیدوارم همه دوستان حالتون خوب باشه تا حالا توی هیچ موضوعی و به هیچ کسی و هیچ وقت من بی ادبی نکردم اتفاقی که توی بازی افتاد از هیجان زیاد بود و البته که کار اشتباهی هم بود با اقای مظلومی حرف میزنم و امروز میبینمشون و تمام تلاشم رو میکنم از دلشون در بیارم و از همه ی طرفدار های تیم استقلال هم خیلی معذرت میخوام که ناراحتشون کردم و بهشون میگم واقعن تا چند روز پیش اصلن همچین شعاری رو نشنیده بودم و بلدم نبودم و من هم شروع نکردم و از بد دلی هم نگفتم. فقط میخوام منو ببخشید چون برام خیلی مهم هستید و محترم ممنونم از مهربونی و بزرگواریتون.

دانلود فیلم معذرت خواهی علی ضیا

کمیته مشوقین باشگاه استقلال نسبت به ویدئوی جنجالی منتشر شده از مجری معروف تلویزیون پس از دربی ۸۱ واکنش نشان داد.

چند ساعت از پایان دربی ۸۱ گذشته بود که فیلمی کوتاه از شادی عجیب و غریب مجری معروف تلویزیون و شعاری علیه پرویز مظلومی در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

دانلود فیلم توهین علی ضیا به پرویز مظلومی و استقلال

دانلود فیلم توهین علی ضیا به پرویز مظلومی و استقلال

کمیته مشوقین باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است: “قصد نداریم در متن خود کسی را مورد سرزنش قرار دهیم یا خدای ناکرده با حرف‌های خود باعث رنجش کسی شویم اما خود را موظف دانستیم چند خطی را هرچند کوتاه درباره رفتار جناب آقای علی ضیا مجری رسانه ملی در آن محفل عارض باشیم چون معتقدیم افراد مشهور نباید الگوی نامناسبی با گفتار و رفتار خود برای قشر جوان و نوجوان جامعه باشند.

امروز می بینیم که رعایت ادب از سوی این مجری توانمند نادیده گرفته شده و باعث مکدر شدن خاطر هواداران بی شمار استقلال در سراسر ایران شده است. نمی‌خواهیم سخن را زیاد ادامه دهیم اما لازم است چند نکته را خدمت ایشان عرض کنیم که زین پس بیشتر در اینگونه محافل رفتار و گفتار خود را کنترل کنند.

مگر غیر از این است که احترام به بزرگتر و حتی رقیب در تمام متون مذهبی و تاریخی در فرهنگ ایران گوشزد و تکرار شده است پس چرا رفتار خود را نمی‌توانید کنترل کنید تا باعث ناراحتی میلیون‌ها هموطن خود نشوید؟ مگر همین هواداران استقلال همان کسانی نبودند که با درگذشت هادی نوروزی عزیز شانه به شانه با برادران قرمز خود مقام او را به عنوان یک رقیب دوست داشتنی تکریم داشتند و به احترام او روز جمعه ایستاده با کاپیتان فقید سرخ‌ها وداع گفتند!؟

جایی که شما حرمت سرمربی تیم رقیب خود را نگه نداشتید آب سردی بود بر پیکر آبی‌ دلانی که خالصانه دست دوستی را به سمت پرسپولیسی‌ ها دراز کردند.

احترام، ادب و معرفت عناصری است که می‌تواند رقابت را زیباتر جلوه دهد پس چرا کاری کنیم که باعث تشنج در افکار خیل عظیمی از مردم شویم و دست آخر هم با عذرخواهی، صورت مساله را پاک کنیم تا فقط جواب داده باشیم.

این رفتار آقای علی ضیا را به پای هیچکس نمی‌گذاریم و خدای ناکرده هواداران تیم رقب را سرزنش نمی‌کنیم اما دوست داشتیم ایشان بیشتر در آن محفل خصوصی احترام استقلالی‌ها و از همه مهم‌تر ماه محرم را نگه می‌داشتند. امیدواریم از این پس علی ضیا را پخته‌تر، آرام‌تر و باتجربه‌تر ببینیم تا دیگر شاهد واکنش‌های این چنینی از سوی مردم در فضای مجازی نباشیم.”

رامین همتی رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال نیز در خصوص کلیپ پخش شده در فضای مجازی مرتبط با رفتار علی ضیا مجری تلویزیون بعد از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ اظهار داشت: همواره علی ضیا را جزو مجری های خوب و پرانرژی سیما می‌دانم و خوشحال می‌شوم می‌بینم جوانان با استعدادی همچون ایشان در رسانه ملی فعالیت میکنند اما امروز دیدیم که علی ضیا هنوز خیلی خام است و نمی تواند رفتار خود را در محافل خصوصی کنترل کند.

وی افزود: یک مثال برایتان می‌زنم. ما در رسانه ملی مجری توانمندی مثل محمود شهریاری داریم که همه می دانند پرسپولیسی متعصبی است و در تمام اجراهایش به نوعی علاقه خود را به پرسپولیس نمی تواند پنهان کند اما هیچگاه به هیچ یک از استقلالی ها توهین نکرده و فقط کل‌کل‌ها را در حالت طنز با طرفین مقابلش بازگو می‌کند و همین مساله باعث بیشتر شدن نمک اجراهایش م‌شود و تا به حال هم ندیدیم هیچ یک از استقلالی‌هابه ایشان بی احترامی کند اما وقتی هوادار استقلال می‌بیند که مجری معروفی مثل علی ضیا اینگونه پرویز مظلومی را به سخره میگیرد صبرش لبریز و مجبور می‌شود در فضای مجازی واکنش نشان دهد و اتفاقاتی را که می‌بینیم رقم بزند.

رئیس کمیته مشوقین باشگاه استقلال یادآور شد: پرویز مظلومی جزو زحمت‌کشان فوتبال ایران است و چه در زمان بازی و چه در زمان مربیگری افتخارات فراوانی کسب کرده است و نباید اینگونه مورد تمسخر قرار گیرد. در همین چند وقت گذشته وقتی هادی نوروزی عزیز به رحمت الهی رفت همگان دیدند که استقلالی‌ها به نوعی خود را صاحب عزا دانستند و در تمام مراسمات شرکت کردند و آنگونه هم که روز جمعه مشاهده کردید پابه‌پای هواداران پرسپولیس در دقیقه ۲۴ با کاپیتان قرمزها وداع کردند و انتظار ندارند که علی ضیا این رفتار را انجام دهد.

وی ادامه داد: البته این رفتار علی ضیا را به پای همه هواداران و لیدرهای خوب پرسپولیس نمی‌گذاریم و معتقدم که ایشان تحت تاثیر جو قرار گرفتند و آن رفتار را انجام دادند. در هر حال امیدوارم دیگر شاهد چنین رفتارهای زننده‌ای در توهین به بزرگان فوتبال نباشیم و احترام کسوت را در همه حال حتی در زمان خوشحالی یا عصبانیت حفظ کنیم.

همتی در پایان گفت: از هواداران خونگرم استقلال هم عاجزانه تقاضا دارم که در فضای مجازی از فحاشی و ناسزاگویی به علی ضیا خودداری و فرهنگ خاص استقلالی خود را حفظ کنند.

علی ضیا ممنوع التصویر شد

معاون سیما گفت: سیدعلی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شد و حق اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ ها را ندارد. علی اصغر پورمحمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا وسیما درباره وضع سیدعلی ضیاء افزود: به دلیل اینکه کلیپی از این مجری در فضای مجازی منتشر شده که این مجری در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است، همچنین آن مجلس از لحاظ شرعی مشکل داشته و مختلط بوده و آن مجری حرکات نامتعارفی انجام داده، علی ضیاء تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر است.

وی گفت: باید پرونده این مجری در ادارات مربوط به مجریان در سازمان صداوسیما بررسی و تصمیم مورد نظر در مورد او گرفته شود ولی تا زمان اعلام نتیجه این مجری ممنوع التصویر است و باید منتظر ماند و دید رأی امور رسیدگی به تخلفات مجریان چه می‌شود.  علی اصغر پورمحمدی گفت: سیدعلی ضیاء اجازه اجرا در رادیو، تلویزیون و سیمای استان‌ها را در کل صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

دانلود فیلم آشتی کنان علی ضیا و مظلومی

دزفان

ارسال نظر

آخرین اخبار