در حوزه اجتماعی و خانواده تمامی خاستگاری ها و ازدواج ها در همان تلگرام صورت خواهد گرفت و خانواده داماد با حضور در گروه تلگرامی خانواده عروس اقدام به خاستگاری خواهند کرد....

تشکیل کابینه دولت در تلگرام

به گزارش گلستان24،پس از مطلع شدن ملت همیشه در صحنه ما از درآمد 300 میلیون ریالی یکی از مدیران  کانال های تلگرام، و با عطف به  چند آرزوی دیرینه ما ایرانی ها یعنی همینجوری الکی میلیاردر شدن و  همینجوری و واسه همیشه مدیر بودن، جوانان و امیدهای آینده کشور در همان رخت خواب گرم و نرم خود که  از طریق گوشی های عزیزتر از جان و مال و پدر و مادرشان  از جریان مطلع شده اند،  آستین ها را بالا زده و  در هجومی با ابعاد نجومی  به سوی تلگرام و کانال های نازنینش، حرکتی وسیع به سوی پیشرفت و آبادانی کشور را آغاز کردند.

 

تشکیل کابینه دولت در تلگرام

پیش بینی می شود  که با ادامه این طرح بزرگ یعنی "تلگرامیزاسیون کشور" در سال 1400 تحولات وسیعی در عرصه های گوناگون کشور رخ دهد که میتوان به چند نمونه مهم آن اشاره کرد:

تعطیلی تمام ادارات، نهادها، سازمان ها، ارگان ها، مدارس، شرکت ها، بازار  و.... کشور  و راه اندازی مراکز جایگزین؛ بعنوان مثال:  تمام انتخابات کشور در تلگرام بدون هیچ هزینه ای انجام خواهد شد و رئیس جمهور و کابینه اش نیز در همان جا انتخاب و به فعالیت مشغول خواهند شد.

رئیس جمهور  اقدام به ایجاد کانالی خواهد کرد  و در همانجا به وظایف خود رسیدگی خواهد کرد و وزرای او نیز که از بین ممبرهای(members) کانالش انتخاب خواهند شد هر کدام در کانالی وزارت خود را اداره خواهند کرد.

در حوزه اجتماعی و خانواده تمامی خاستگاری ها و ازدواج ها در همان تلگرام صورت خواهد گرفت و خانواده داماد با حضور در گروه تلگرامی خانواده عروس  اقدام به خاستگاری خواهند کرد و سپس با دعوت از فامیل در همان گروه مراسم عروسی خود را نیز خواهند گرفت و عروس و داماد را راهی کانال بخت خواهند کرد. آقا و خانوم زندگی خود را شروع خواهند کرد و  اگر مشکلی پیش نیاید فرزندانی از آنها در همان گروه به صورت استیکر متولد خواهد و با بزرگ شدن این فرزاندان به تدریج وارد گروه های مدرسه، دانشگاه و ادارات خواهند شد.

در حوزه اشتغال نیز هر جوان ایرانی کانالی راه اندازی خواهد کرد  و  معیار دختران دیگر ماشین و خانه آنچنانی نیست بلکه هر پسری که کانالی با ممبر بیشتر داشته باشد شانس بیشتری برای جلب توجه دختر خانوم خواهد داشت.

خلاصه که چه دنیای می شود دنیای ما با این روند تلگرامیزاسیون کشور...

/سراج24

ارسال نظر

آخرین اخبار