شبکه های وهابی فارسی زبان وحشت زیادی از تماس بیننگان شیعه آگاه دارند بر همین اساس هرگاه یکی از شیعیان تماس می گیرد، اجازه صحبت کردن به او نمی دهند.

فرار شبکه های وهابی از مناظره با شیعیان +فیلم

 به گزارش گلستان24، شبکه های وهابی که از سوی بیگانگان به ویژه عرستان پشتیبانی می شوند، تلاش زیادی دارند تا اعتقادات خود را به خورد مردم بدهند. اما به دلیل تهی بودن این فرقه از پشتوانه صحیح اعتقادی، آنان را در پیشبرد اهداف خود ناکام گذاشته است.

قرآن مجید در آیه «فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ» (زمر/17و18) روش گفتگو و مناظره را برای دستیابی به دیدگاه صحیح مورد تایید قرار داده است. استفاده از این شیوه در مسائل دینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اما بدیهی است حضور در گفتگو و مناظره نیازمند برخورداری از پشتوانه ای قوی و مستحکم می باشد.

وهابیت به دلیل نداشتن چنین پشتوانه ای، تنها به دعوت به مناظره اکتفاء نموده اما در معرکه گفتگو و تضارب آراء، فرار را بر قرار ترجیح می دهند.

فیلمی که در ادامه می آید حکایتگر این وضعیت شبکه های وهابی است. آنان نخست با سخنان دهان پرکن خود، شیعیان را به مناظره و گفتگو در مسائل دینی دعوت می کنند اما زمانی که هر یک از شیعیان آگاه و مطلع با این شبکه ها تماس برقرار می کند، هر زمانی که احساس می کنند نمی توانند پاسخی برای او داشته باشند، تماس او را قطع نموده و دیگر اجازه صحبت کردن به او را نمی دهند.

 

ناتوانی در پاسخگویی به منطق قوی شیعه، تنها نفرین کردن را برای آنان باقی گذارده است.

 

گفتنی است شبکه های وهابی با ترویج خشونت و افراطی گری، حتی در میان اهل سنت آگاه ایران نیز جایگاهی ندارند.

فرار شبکه های وهابی

فرار شبکه های وهابی از مناظره با شیعیان

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

منبع: جام نیوز

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار