ستاره آرژانتینی بارسلونا در اقدامی خیرخواهانه نیازمندان را هم در مراسم ازدواج خود سهیم کرد.

سهم نیازمندان از مراسم ازدواج مسی

به گزارش گلستان24،لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین ،غذاهای مازاد مراسم ازدواج خود را به یک سازمان خیریهاهدا کرد،تا نیازمندان هم از این مراسم گران قیمت بهره ای برده باشند.


مسی جمعه شب مراسم ازدواج خود را در زادگاهش ، روساریو، برگزار کرد. پس از پایان مراسم مقادیر زیادی غذا و نوشیدنی باقی مانده بود که هیچ از آنها دور ریخته نشده بلکه به یک سازمان خیریه اهدا شده است.


طبق گفته پابلو آلگرین، مدیر سازمان «بانک غذای روساریو»( Rosario Food Bank) ، لیونل مسی، پس از عروسی اطمینان خاطر داد چیزی دور ریخته نشده، او غذا و نوشیدنی های باقی مانده را به خیریه اهدا کرد.

 

آلگریین به Efe گفت: "همه این ها به فروشگاه منتقل شده و ما آن را کنترل می کنیم.اما هنوز کاملا نمی دانیم مقدار آنها چقدر است."

آلگریین ادامه داد: "ما به برگزار کنندگان مراسم ازدواج توضیح دادیم که می توانیم نوشیدنی های غیر الکلی و تنقلات را بپذیریم، اما به جای نوشیدنی های الکلی پول می گیریم زیرا ما نمی توانیم آنها را بپذیریم."

گفتنی در مراسم ازدواج مسی ستاره های برجسته دنیای فوتبال حضور داشتند که از میان آنها می توان به نیمار، لوئیس سوارز ، جرارد پیکه،دنی آلوز، سرخیو آگوئرو، سسک فابرگاس، دی ماریا، ژاوی و کارلس پویول اشاره کرد.


رسانه های محلی به این مراسم لقب "عروسی قرن" را دادند.


منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار