وزیر ارتباطات به تماس تلفنی یک شهروند به معاونش چه واکنشی نشان داد؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ روز گذشته یک کاربر فضای مجازی طی توییتی فیلمی از پاسخ زشت معاون وزیر ارتباطات به پرسش ساده یک شهروند را به اشتراک گذاشت (در اینجا می‌توانید دنبال کنید). در این ویدئو نصرا... جهانگرد معاون ۶۱ ساله محمد جواد آذری جهرمی در این پرسش که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال وی نمی‌شود گفت: "به شما ربطی ندارد!"

وزیر ارتباطات نیز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود چنین واکنش نشان داد و نوشت:

 

الان که فرصتی شد گوشی تلفن همراهم را چک کردم، ویدئوی فوق از سوی تعداد زیادی از دوستانم برایم ارسال شده بود که برخی صرفا جهت اطلاع فرستاده بودند و برخی دیگر خواستار پیگیری شده بودند.

در ابتدا باید توضیح بدهم که قانون منع بکارگیری بازنشستگان در وزارت ارتباطات #بدون_استثنا اجرا شده و آقای مهندس جهانگرد عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات مخابرات بوده و هنوز بازنشسته نشده‌اند.

نکته دوم اینکه به آقای مهندس جهانگرد توصیه کردم ضمن تماس با این شهروند از ایشان دلجویی کنند و خود ایشان هم چنین تصمیمی داشتند. به نوبه خودم از مطالبه‌گری این شهروند تشکر می‌کنم. 

نکته سوم اما اینکه همه ما لحظه‌ای جای خود را با مخاطب تماس این شهروند عزیز مطالبه‌گر جابجا کنیم، به نظر شما چگونه پاسخ خواهیم داد؟

 

محمد جواد آذری جهرمی

انتهای پیام/ س

ارسال نظر

آخرین اخبار