وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام خود آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را تشریح کرد.

آخرین وضعیت مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم به زبان ساده +عکس

به گزارش گلستان 24 ؛ کافی است مشترک یکی از اپراتورهای تلفن همراه باشید و کلمه پیامک‌های تبلیغاتی به گوش‍تان بخورد. در طی روز بارها پیامک‌های این چنینی برای ما راسال می‌شود که خیلی از آن‌ها به لحاظ محتوایی هم تناسبی با دریافت‌کننده پیامک ندارند. این یکی از معضلات مشترکان تلفن همراه است که البته بارها اعلام کردند که از این دست پیامک‌ها کلافه شدند و خواستار ارائه راه حلی شدند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی، به زبان ساده آخرین وضعیت مقابله با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را تشریح کرد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

«پرسش‌های زیادی در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات در مواجهه با پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم پرسیده می‌شود. این پیامک‌ها مردم را کلافه کرده است. تلاش کردم بر روی تابلو به زبان ساده با ذکر منشاء، اقدامات و نتایج آن را ارائه کنم.

تشدید اقدامات علیه این مزاحمت‌ها که آرامش مردم را بر هم زده‌اند، در دست بررسی است و به زودی در آن به شما گزارش خواهم داد.»

9229334_404

انتهای پیام/م

ارسال نظر

آخرین اخبار