سربازعراقی با روشی ساده تک تیرانداز داعشی را فریب داد.

رَکَب خوردن تک تیرانداز داعشی‌ از سرباز عراقی+ فیلم

به گزارش گلستان24، گروه تروریستی داعش با حمایت امریکا و اسرائیل و  مدتها عملیات روانی بر روی گروهی خاص، شکل گرفت و رسما در سال 2014 میلادی ادعای خلافت کرد، گروهی که هیچ یک از ابعاد انسانی برایش اهمیت ندارد و تنها رسیدن به خواسته های شومی را در سرمی پرواند که حاصل آن رقم خوردن فجیع‌ترین جنایات بشری است.

عملیات های تروریستی این گروه تکفیری در یکی دو سال اخیر دامن گیر کشورهای حامی اش نیز شده است و امنیت روانی مردم برخی از کشورهای اروپایی را سلب کرده است، شاید هیچگاه اربابان داعش تصور نمی کردند جنایات این گروه تروریسیتی خونخوار روزی دامن گیر خودشان شود.

جنگ برای تصرف خاک عراق، سوریه و عملیات های متعدد در افغانستان از جمله اقدامات جنگجویانه داعش است که با مقاومت نیروهای رزمنده مواجه شد و پیشروی آنها را با کندی مواجه کرد.

فتوحات نیروهای رزمنده در عراق و سوریه و مقاومت های بی نظیر و مثال زدنی جبهه مقابل داعش نیز موجب شد تا این گروه تروریستی در بسیاری از مواقع به اهداف شوم خود نرسد و ضربه های سنگینی از جبهه حق بخورد.

جنگ در خاک عراق شاید یکی از مهمترین اقدامات داعش برای تصرف خاک این کشور باشد که با مقاومت نیروهای عراقی مواجه بوده است.

فیلمی را در ادامه مشاهده خواهید کرد که در آن سربازعراقی با روشی ساده تک تیرانداز داعشی را فریب می دهد و به راحتی می تواند از دست آن بگریزد.

 
 

انتهای پیام/

نبرد داعش و سربازان عراقی

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار