ادامه آتش بازی های استقلال خان ببین

امروز ، شنبه ، هفته هشتم لیگ دسته اول استان گلستان دنبال پیدا کرد.

نتایج هفته هشتم لیگ دسته اول استان

در هفته هشتم لیگ دسته اول استان گلستان و در گروه شرق این رقابت ها ، تیم استقلال خان ببین در خانه میزبان تیم نام آوران کلاله بود ، تیم استقلال خان ببین به مربی گیری محمد نیک نژاد عقیلی سرمربی جوان و آینده دار این تیم که در دو هفته آغازین موفق شد حریفان خود را با نتایج شش بر صفر و هشت بر صفر شکست دهد ، این بار نیز موفق شد تیم نام آوران کلاله را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و تنها یک امتیاز تا قهرمانی در این رقابت ها فاصله داشته باشد.

به گزارش گلستان 24 : در دیگر دیدار این گروه ، تیم پاسارگاد مینودشت میزبان تیم دلند الکتریک بود که در پایان این تیم دلند الکتریک بود که موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز این دیدار شود .

در آخرین دیدار این گروه از رقابت ها تم نود آزادشهر میزبان تیم کشاورز علی آباد بود که تیم کشاورز علی آباد در این دیدار موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود عبور کند.

250px-Pallo_valmiina

در گروه غرب این رقابت ها ، تیم استقلال کردکوی در خانه میزبان تیم خزر نوکنده بود که این بازی به دلیل فوت آقای علی نقی ریاحی لغو شد.

در دیگر دیدار این گروه ، تیم پارس تمیشه ، در خانه میزبان تیم پرسپولیس چهارده بود که موفق شد با نتیجه سه بر یک این تیم را شکست دهد و موقتا در صدر این گروه قرار بگیرد.

در آخرین دیدار این گروه تیم دارایی گز میزبان تیم شهید یامپی آق قلا بود که این دیدار پرگل ، برنده ای نداشت و بازی با نتیجه سه بر سه مساوی به پایان رسید.

ارسال نظر

آخرین اخبار