رئیس فدراسیون کوهنوردی:

رئیس فدراسیون کوهنوردی گفت: بیش از ۱۱۰ هزار کوهنورد سازمان یافته در کشور در حال فعالیت هستند که سهم گلستان بیش از ۳ هزار کوهنورد است.

فعالیت بیش از ۱۱۰ هزار کوهنورد سازمان یافته در کشور

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری گلستان24 ، زارعی، رئیس فدراسیون کوهنوردی در دیدار با هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: طرح سیمرغ در ۳۱ قله ۳۱ استان کشور با هدف توسعه گردشگری کوهستان، کمک به جوامع محلی و تقویت اقتصاد آنان و معرفی جاذبه‌های استان‌ها اجرایی می‌شود.

وی افزود: بیش از ۱۱۰ هزار کوهنورد سازمان یافته در کشور در حال فعالیت هستند که سهم گلستان بیش از ۳ هزار کوهنورد است.

زارعی گفت: قهرمانانی همچون رضا کلاسنگیانی نیز در استان مشغول به فعالیت هستند و همچنین هیات کوهنوردی گلستان جزء ۱۵ هیات برتر سطح کشور نیز است.

وی گفت: استان گلستان جزء ١۵ هیئت برتر در سطح کشور و در زمینه آموزش جزء استان های پیشرو است.

حق شناس استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت:هدف ما ارتقا زیرساخت‌های ورزشی استان برای استفاده ورزشکاران است و در عرصه کوهنوردی با همکاری فدراسیون تلاش می‌کنیم دیواره سنگ نوردی را برای بهره گیری ورزشکاران این رشته ایجاد کنیم.

وی گفت:همراهی هیات کوهنوردی استان در اطفا حریق‌ها در کنار نیرو‌های منابع طبیعی و محیط بانان شایسته تقدیر است علی الخصوص آنکه این همراهی بدون توقع و بر اساس انسان دوستی صورت گرفته است.

زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی ج. ا. ایران، برای شرکت در مجمع انتخابات هیأت استان به گلستان سفر کرده است.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار