شروع فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس که قرار بود از امروز پنجشنبه پنجم آبان در مجموعه سوارکاری این شهرستان آغاز شود با ۲ هفته تاخیر به ۱۹ آبان ماه موکول شد.

شروع فصل جدید کورس اسبدوانی گنبدکاووس به تعویق افتاد

به گزارش گلستان 24، رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس اظهار کرد: با تصمیم هیات سوارکاری گلستان و برای فراهم شدن شرایط حضور علاقمندان در مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، فصل جدید این رخداد ورزشی پس از پایان ۲ هفته باقی مانده مسابقات اسبدوانی آق‌قلا برگزار شود.

بهروز نیازی اظهار داشت: هیات سوارکاری گنبدکاووس و مجموعه اسبدوانی این شهرستان آماده برگزاری فصل جدید مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه این شهرستان هستند.

نیازی اضافه کرد: مطابق هماهنگی و تقویم اعلامی از سوی فدراسیون سوراکاری، فصل جدید مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس از زمان شروع تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

رییس هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین از افزایش حداقل ۳۰ درصدی جوایز فصل جدید مسابقات اسبدوانی این شهرستان نسبت به فصل قبل خبر داد و گفت: فعالیت‌ عمرانی برای برگزاری این مسابقات از جمله آماده سازی پیست (ماسه ریزی و تسطیح آن)، بهسازی فضاهای خدماتی و آسفالت پارکینگ‌ها انجام شده است.

به گفته وی، هیات سوارکاری و کمیته برگزاری مسابقات تمامی شرایط لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن فصل جدید این رخداد ورزشی در گنبدکاووس را فراهم کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار